Диамантената индустрия с първа реклама в САЩ от 5 години насам

Диамантената индустрия с първа реклама в САЩ от 5 години насам

Диамантената индустрия с първа реклама в САЩ от 5 години насам

Продажбите на диаманти в САЩ са в спад в последните години - все повече млади хора не сключват бракове и от това страда традицията да паднеш на колене пред любимата с годежен пръстен в ръка. Мнозина сред американските млади клиенти предпочитат да спестяват пари, вместо да сключат брак,  или пък имат скептичен поглед към индустрията на премиум бижутата. 

В тази обстановка организацията Diamond Producers Association в Щатите нае известната рекламна агенция Mother New York миналата година, за да представи наново продуктите й пред младата аудитория. Между другото, търсенето на диаманти в САЩ бележи спад още от началото на финансовата криза в страната. Агенцията реагира, като представи хубави видео реклами, които са първи за бранша от 5 години насам, разказва изданието за маркетинг Adweek. 

Идеята на рекламите е, че диамантите са символ на истинската връзка между двама млади, независимо дали ще направят следващата стъпка да минат под венчило или не. 

Мотото на кампанията е "Real Is Rare" - тя е посветена на истинските връзки, в които човек е себе си и е предизвикан да бъде такъв, без да се преструва по никакъв начин. Инициативата е резултат от над 6 месеца изследване на социалните нагласи на младите, направено от Mother и Sound Market Research. 

"Данните показват, че младите хора купуват повечето диаманти в САЩ, така че това е проактивна мярка да се уверим, че не е само свързано с ритуали като брака", коментира старши стратегът на Mother New York Томас Хенри. "От друга страна, вече не говорим за брака като за същата културна институция, която беше преди... Но това не променя желанието на хората да бъдат в значима дълготрайна връзка", казва той. 

Рекламите ще се излъчват по телевизията в САЩ и в няколко дигитални платформи, сред които Hulu. 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ