Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Дигитален маркетинг по време на коронавирус
В условията на криза имаме два избора за каналите си в дигиталното пространство – да запазим мълчание или възможно най-бързо да пренасочим активностите си в контекста на случващото се, така че да продължим да бъдем полезни на потребителите си. Сами се досещате кой е по-добрият вариант, нали? Не спирайте да говорите на аудиторията си, винаги ще има какво да ѝ кажете!
Дайте съвети
Покажете, че ви е грижа за потребителите и използвайте изградената си база от последователи, за да разпространите ценна информация, съвети и препоръки, свързани с възникналата криза.
В случая с COVID-19 например, можем да напомним за препоръките на Световната здравна организация за спазване на добра хигиена, както и за условията около въведеното извънредно положение в страната.
Предложете нещо интересно
За да облекчите последствията от кризата, можете да предложите на аудиторията си нещо забавно и интригуващо, което да я „откъсне“ от негативните мисли.
Организирайте онлайн активност, свързана с бизнеса ви. Редица организации вече го направиха, като театър „Възраждане“ със своите виртуални постановки, Софийската фотографска школа с безплатните си лекции по фотография и арт галерия „Париж“, която трансформира изцяло дейността си в дигиталното пространство.
Предизвикайте ги
Сега е най-подходящият момент да сплотите онлайн общността си. Направете потребителите повече от просто зрители на това, което имате да им покажете. Включете ги активно в нещо, в контекста на индустрията, в която оперирате.
Например ако имате фитнес, направете тренировка в реално време, която да накара хората да се раздвижат. Платформи като Instagram предоставят и инструменти, с помощта на които може да създадете цяла викторина на тема по избор, можете да включите и символична награда за най-добре представилите се.
Попитайте потребителите и за обратна връзка за продуктите или услугите, които предлагате – предвид факта, че разполагат с достатъчно време, вероятността да ви отговорят е по-голяма, а вие, от своя страна, пък имате достатъчно време да приложите някоя положителна промяна.
Експериментирайте
Няма предварително изпитан начин за предизвикателната ситуация, пред която сме изправени в момента, затова не се страхувайте да опитате нови неща, с които да ангажирате потребителите. Ако не ви допада някой от примерите по-горе, действайте на принципа проба-грешка и открийте онова, което истински ги вълнува.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.