Дизайнът също е важен!

Дизайнът също е важен!

Направили сте всичко по правилата. Имате красив уебсайт, страхотно изглеждащи снимки и сте написали прекрасни текстове. И все пак вашите продажби не са там, където бихте искали да бъдат. Звучи ли ви познато? Много собственици на бизнес се борят със същия проблем. Въпреки че има няколко неща, които можете да направите, за да подобрите своя процент на конверсия, обикновено липсва елемент, който много хора пренебрегват - това е потребителският опит.

Въпросът за милиони долари е "Колко лесно или трудно е да станете ваш клиент?" 

Ако вашият отговор включва щракване върху бутон, попълване на анкета с 10 въпроса, щракване върху друга връзка, която ще ви отведе до видеоклип, гледане на това видео, за да получите таен код, който трябва да изпратите на търговски представител, преди най-накрая да получите покана за календар, която след това да приемете по имейл, преди някой да ви се обади след 5-10 работни дни, ще преосмислите нещата. Преувеличен ли е този процес на продажби? Да. Но за много собственици на бизнес този неудобен процес не е толкова далеч от реалността.

Одитирайте процеса на плащане 

Искате да намерите баланса между информацията, от която се нуждаете, и това, което клиентът иска да даде. Така че, преди да пренапишете вашия текст за продажби за 15-ти път, разгледайте процеса на плащане и си отговорете на някои въпроси.

През колко стъпки и страници карате купувачите си да минават? Каква е цената на изоставената кошница за покупки? Как можете да рационализирате стъпките? Как можете да се отървете от всякакви раздразнителни стъпки или разочарования на потребителите?

Всички тези отговори ще увеличат общия ви процент на реализация и ще увеличат продажбите ви като резултат. Също така е добра идея да привлечете още хора, които да ви помогнат да си отговорите на тези въпроси. Намерете външен консултант, който да разгледа процеса на извършване на поръчка във вашия сайт и преминете през процеса от началото до края, за да идентифицирате всички области, които се нуждаят от пренастройка.

Проверете достъпността на сайта

Създаването на мобилен и визуално привлекателен уебсайт е доста стандартно в наши дни. Но мнозина спират дотук по отношение на достъпността, въпреки че има много други области за разглеждане.

Помислете дали можете да увеличите размера на шрифта си, за да улесните клиентите в четенето на текстовете за вашите продукти? Имате ли аудио опции за тези със зрителни увреждания? Ами ако потенциалният клиент не говори английски и предпочита да го прочете на родния си език?

Всички тези неща не само ще подобрят преживяването на клиентите ви, но също така могат да помогнат за увеличаване на продажбите ви, като приспособят опитът за пазаруване към крайния потребител. Не искате да загубите клиент, защото той не може да намери очилата си за четене и губи интерес преди да закупи вашия продукт, нали? В крайна сметка всичко, което правите, трябва да е в помощ на вашите клиенти.

Източник: Дейвид Финкел за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ