Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Добра визия – още печалби!
Визията говори и добавя още смисъл на почти всяко нещо, което искате да кажете на аудиторията си. Тя е мощен инструмент, с чиято помощ можете да придобиете по-голяма разпознаваемост, да предизвикате интерес към бизнеса си и евентуално да увеличите печалбата си. Ако досега сте я подминавали, време е да ѝ обърнете внимание.
1. Създайте визуален език
Ако използвате системно визуалното съдържание, то би било добре да включите в него някои постоянни елементи, по които всеки потребител лесно да ви разпознае в големия поток от информация. Уеднаквяването на визиите може да стане като използвате един и същи цвят, шрифт, илюстрация, снимка или видео (когато е приложимо). Това ви спестява и време, и средства, защото няма нужда всеки път да планирате и изграждате нова визия съвсем от нулата.
2. Подгответе си колекция от шаблони
Икони, илюстрации, графики, подгответе всичко, като се съобразите с това да бъде много релевантно на бранда ви. Шаблоните могат да се използват при всяка интеракция, която някакъв тип публика има с вашия бизнес – и в презентации, и в социалните медии.
3. Използвайте дизайни от други проекти
Освен шаблоните, можете да използвате и други проекти като източник за нови визии. Ако например сте създали електронна книга и искате да я представите пред аудиторията си, вземете нещо от нейния дизайн, за да може в съзнанието на потребителя този продукт да бъде свързван с вашия бизнес. Използвайте и тези дизайни в рекламите си. Експериментирайте и разберете кое се приема най-добре от вашата аудитория.
По материал на Inc.com, автор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.