Добрият маркетинг в Instagram

Добрият маркетинг в Instagram

През последните 5 години Instagram се превърна в един от ключовите канали за промотиране на брандове, тъй като все повече хора се обръщат към платформата в търсене на нови места, вдъхновени и опции за директни покупки.

Това означава, че за много брандове сега Instagram също е приоритетна социална мрежа. Но максимизирането на усилията в присъствие там може да е предизвикателна задача в момент, в който всеки бизнес се опитва да задържи вниманието върху себе си, за да печели нови харесвания и последователи.

Кое е добре за маркетинга в Instagram и как можем да подобрим стратегията си за присъствие и публикации в платформата? Повече за това разказва Емили Рийд, която е ангажирана с продуктовия маркетинг за малък бизнес в Instagram. Ето и някои от нейните съвети, представени от изданието Social Media Today.

Кои рекламни/промоционални елементи виждат най-добри реакции в Instagram в момента?

Всяка функция в Instagram може да ви помогне да направите нещо различно. Едно от предимствата е използването на няколко различни опции, чрез които можете да достигнете феновете, общността и потребителите си по различен начин. Можете да използвате Reels, за да създадете кратки, забавни видеа и да повишите шанса брандът ви да бъде открит от хора, които не ви следват. Можете да използвате Stories, за да се свързвате с аудиторията си по различни начини, от показването на клипове зад кулисите до анкетиране на последователите и взаимодействие с тях, което да помогне да разбере по-добре какво биха искали да видят те.

Какъв е ключът към ефективната маркетинг стратегия в Instagram?

Днес над 90% от хората следват поне един бизнес в Instagram. Хората влизат в платформата в търсене на вдъхновение, следователно брандовете могат да използват това в тяхна полза.

Най-голямата ни препоръка е да експериментирате! Използвайте различни функции и безплатни инструменти в Instagram, за да изградите и да се свържете с аудиторията, независимо дали ще е чрез истории, чрез Instagram Live или с опции като шопинг таговете по снимките, които осигуряват директни продажби.

Кой е най-важният съвет за онези, които сега се сблъскват с рекламите в Instagram?

Направихме много просто рекламирането за малкия бизнес чрез използването на функцията Promote. Знаем, че малкият бизнес често изпитва недостиг на време и ресурси. Нашите опции за реклама са създадени така, че да подпомогнат лесното достигане до една аудитория.

Насърчаваме бизнесите да опитат да мислят като творци, когато създават реклами – експериментирайте и се вдъхновявайте от тенденциите в съдържанието и ефектите в платформата.

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Гейминг гигантът EA става частна компания в мегасделка за 55 млрд. долара
Времето: Слънчево и ветровито, на североизток със следобедни валежи
The Sun: Рекордните 262 души погрешно са освободени от британски затвори за година