Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Добрият маркетинг в Instagram
През последните 5 години Instagram се превърна в един от ключовите канали за промотиране на брандове, тъй като все повече хора се обръщат към платформата в търсене на нови места, вдъхновени и опции за директни покупки.
Това означава, че за много брандове сега Instagram също е приоритетна социална мрежа. Но максимизирането на усилията в присъствие там може да е предизвикателна задача в момент, в който всеки бизнес се опитва да задържи вниманието върху себе си, за да печели нови харесвания и последователи.
Кое е добре за маркетинга в Instagram и как можем да подобрим стратегията си за присъствие и публикации в платформата? Повече за това разказва Емили Рийд, която е ангажирана с продуктовия маркетинг за малък бизнес в Instagram. Ето и някои от нейните съвети, представени от изданието Social Media Today.
Кои рекламни/промоционални елементи виждат най-добри реакции в Instagram в момента?
Всяка функция в Instagram може да ви помогне да направите нещо различно. Едно от предимствата е използването на няколко различни опции, чрез които можете да достигнете феновете, общността и потребителите си по различен начин. Можете да използвате Reels, за да създадете кратки, забавни видеа и да повишите шанса брандът ви да бъде открит от хора, които не ви следват. Можете да използвате Stories, за да се свързвате с аудиторията си по различни начини, от показването на клипове зад кулисите до анкетиране на последователите и взаимодействие с тях, което да помогне да разбере по-добре какво биха искали да видят те.
Какъв е ключът към ефективната маркетинг стратегия в Instagram?
Днес над 90% от хората следват поне един бизнес в Instagram. Хората влизат в платформата в търсене на вдъхновение, следователно брандовете могат да използват това в тяхна полза.
Най-голямата ни препоръка е да експериментирате! Използвайте различни функции и безплатни инструменти в Instagram, за да изградите и да се свържете с аудиторията, независимо дали ще е чрез истории, чрез Instagram Live или с опции като шопинг таговете по снимките, които осигуряват директни продажби.
Кой е най-важният съвет за онези, които сега се сблъскват с рекламите в Instagram?
Направихме много просто рекламирането за малкия бизнес чрез използването на функцията Promote. Знаем, че малкият бизнес често изпитва недостиг на време и ресурси. Нашите опции за реклама са създадени така, че да подпомогнат лесното достигане до една аудитория.
Насърчаваме бизнесите да опитат да мислят като творци, когато създават реклами – експериментирайте и се вдъхновявайте от тенденциите в съдържанието и ефектите в платформата.
По материал на Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.