Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Другите 4Р в маркетинга
Всеки маркетолог знае класическите 4Р в маркетинга – product (продукт), price (цена), promotion (промоция) и place (пласмент). Този маркетинг микс е ценна основа, над която да надграждаме, но Карън Рипъргър от ReportLinker споделя още една концепция – 4-те “P” на т.нар. intelligence journey или разузнавателното пътешествие, в което включва purpose (цел), people (хора), process (процес) и publish (публикуване).
Стъпка едно: Purpose (цел)
Тук определяме от какво имаме нужда за нашето разузнавателно пътешествие. Според речника на Оксфорд думата “purpose” означава „причината, поради която нещо е направено или създадено или съществува“. Какви са вашите цели и желани резултати?
Адресирането им може да ви помогне. Тук е важно да се възползвате от прогнозните срокове, възможните резултати, предложения бюджет.
Стъпка две: People (хора)
Тук трябва да определите кой се нуждае от това, което правите, независимо дали е в подкрепа на разработване на продукти, маркетингова кампания, пазарна оценка, стратегическо планиране. За да бъдете успешни трябва да сте изградили мрежа и взаимоотношения.
Стъпка три: Process (процес)
Тук трябва да определите как събирате, синтезирате и анализирате информацията по ефективен начин. Тази стъпка трябва да бъде допълнена от източници на данни, инструменти, умения и знания. Винаги си задавайте въпроса защо е необходима тази стъпка и какво се случва ако я пропуснем.
Стъпка четири: Publish (публикуване)
Въз основа на предишните три стъпки тази е крайната към споделяне на информация и ключови прозрения, до които сте достигнали.
Използвайки изключително комуникационни умения и технологии, разузнавателните стратези предоставят правилната информация на правилния човек и в точното време.
***
Методологията на пътешествието работи изключително добре за повтарящи се проекти или резултати. Например ако крайният резултат е тримесечен доклад, очертаването на целта, хората, процесите и публикуването помага за увеличаване на ефективността с течение на времето.
Имайте предвид, че колкото повече използвате един последователен подход, толкова по-надежден става той. Разбира се, има различни инструменти, рамки, модели и анализи, които да ви помогнат да постигнете целите си. Нека направим разузнавателното пътешествие последователна методология, която маркетолозите и лидерите могат да разберат.
Карън Рипъргър за ReportLinker
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.