Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Един продукт ви е достатъчен
„Най-важното нещо за стартъпите е да се фокусират“, казва Пол Греъм, съосновател на акселератора Y-Combinator. Причината за това е очевидна – експертизата в една сфера води до изграждане на голямо доверие у потребителите, а това е най-трудното нещо, което те са готови да дадат на бранда.
„Спечелете си доверие, тогава се безпокойте за останалото“, споделя авторът и маркетолог Сет Годин. Защо? Лоялността и доверието са най-стабилната основа, върху която да растете.
Ако сте решили да правите само едно нещо обаче, правете го добре. Ако корпоративният ви успех може да се редуцира до само една формула, това би било прекрасно.
Продуктовият фокус винаги е на мода
Фактът, че фокусът върху един продукт работи в никакъв случай не е нов. Дори Джон Пембъртън, известният американски фармацевт от края на ХIX век, представя идеята си за Кока-Кола като бранд, предлагащ само един продукт. Компанията залага на успешната стратегия на основателя си повече от 50 години, докато не създава Fanta през 1940 година. До днес обаче производителят на безалкохолни напитки си остава гигант, с приблизителна стойност 60 млрд. долара.
Доверието води до потребителско удовлетворение и успех
Век и половина по-късно основателите на компанията Nebia, Карлос Гомес и Габриел Париси-Амон, предлагат единствено иновативна душ батерия на потребителите и тя е разпространена в повече от 55 държави само 3 години след стартирането на бранда.
Това означава, че с първото поколение продуктът на Nebia, който се позиционира като икономичен, е спестил повече от 350 млн. литра питейна вода. С втората подобрена версия, която бе представена съвсем скоро, това число ще се увеличи, защото организацията обещава 65% по-голяма устойчивост от обикновената душ батерия. Този техен подход показва, че фокусът върху създаването и развиването само на един продукт все още е ефективна стратегия.
Тайната формула е проста – правете го добре.
По материал на Medium.com
Редактор: Габриела Беличовска
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.