ФАРА 2018 разделя наградите си на две - за агенция и клиент

ФАРА 2018 разделя наградите си на две - за агенция и клиент

Най-престижният фестивал на креативната индустрия в България – ФАРА, тази година за първи път ще раздели наградите си на две части – една за агенцията и една за клиента.

Събитието ще се проведе в Пловдив от 7-ми до 9-ти юни. То ще отпразнува доверието между рекламните агенции и клиентите, съобщават организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). 

Посланието на фестивала е "Работим заедно. Печелим заедно", защото най-стойностните кампании са резултат от съвместната работа между двете страни, a споделени са не само усилията, но и удовлетворението от постигнатите успехи, посочват те. По думите им добрите идеи са основани на силното партньорство и обединяват креативност и бизнес ефективност.

Заявки за участие комуникационните агенции в България могат да се изпращат до 30 април на сайта на ФАРА или на място в Българската асоциация на комуникационните агенции.

ФАРА се организира от 19 години от БАКА и награждава успешно реализирани рекламни кампании и креативни концепции. Освен вдъхновяващ конкурс за креативни идеи, това е и престижен форум за обучение с международни лектори и с поредица от презентации и уъркшопи.

Тази година тема на лекционната част е "Креативност и ефективност" и включва авторитетни имена с богат практически опит, спечелили награди от международни фестивали от ранга на Cannes Lions.

Фестивалът се провежда за трета поредна година в Пловдив - Европейската столица на културата за 2019 г. и градът-център на културата и изкуството в България.  

Един от основните му партньори е Фондация Пловдив 2019 - Европейска столица на културата, която усилено развива града с креативни платформи, инициативи и събития.       

Целта на ФАРА от години е да демонстрира постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал у нас се организира от 2000 г. и обединява конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват над 500 професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.

И през 2018 г. фестивалът ще представи най-добрите рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или в чужбина през 2017 и 2018 г. Комуникационните агенции ще демонстрират постиженията си в 26 категории в разделите "Аудио-визуални форми и копирайтинг", "Художествено оформление и дизайн", "Дигитални форми и креативно използване на медиа", "Кампании".

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ