Победителите на ФАРА 2018

Победителите на ФАРА 2018

Най-големият и престижен рекламен фестивал в България - ФАРА, отличи победителите в тазгодишното издание на конкурса си за постижения в маркетинга и криейтива на официална церемония в Пловдив. 

Броят на желаещите да вземат участие в рекламното съревнование тази година бе значително по-висок от предходната, отбелязват организаторите. 

Фестивалът изправи журито на конкурса пред двудневно предизвикателство - да избере най-добрите рекламни кампании сред всички номинирани.

Във ФАРА 2018 се включиха 28 агенции с 322 заявки, а броят на купени акредитации бе с 20% повече от миналата година. Гостите препълниха зала „Борис Христов“ в Пловдив. 

Най-дългоочакваната титла за всички рекламисти - Агенция на годината, грабна guts&brainsDDB. Рекламодател на годината е Telenor.

Две трети от акредитациите бяха за представители на комуникационни агенции, а останалата част за рекламодатели и партньори. Творческата концепция заложи на връзката между агенция и клиент и споделения резултат. Фестивалът мина под мотото „Работим заедно. Печелим заедно“ и за първи път емблематичната статуетка звезда буквално бе разделена на две.

Пълния списък на всички отличени агенции и клиенти със Злато, Сребро и Бронз за рекламни форми и кампании в различните категории на фестивала може да видите тук

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес