Формулата на Facebook за успешното рекламно копи

Формулата на Facebook за успешното рекламно копи

В помощ на своите рекламодатели Facebook разкри формулата за успешно рекламно копи. Оказва се, че тя е много проста, но доста логична – от социалната мрежа споделят, че за предаването на ключовото послание са необходими три неща:

  • Данни за аудиторията на бранда и това, което търси тя
  • Полза от покупката
  • Определяне какво действие се очаква да предприеме аудиторията

[[{"fid":"364493","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":944,"width":2170,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?