Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Големите промени на Google
Google постоянно се променя, адаптира, подобрява и еволюира. Това е факт, който видях от първа ръка след няколко десетилетия в сферата на маркетинга. За съжаление всички тези промени и актуализации хващат много бизнеси в неведение, изправяйки ги пред последиците от неинформираност, пише Питър Рослър за изданието Inc.
Една от най-големите промени, настъпили през последните няколко години, е локалното търсене и SEO в Google. Вижте някои от най-големите промени и актуализации, за да знаете какво да направите и да сте сигурни, че уебсайтът ви все още може да бъде намерен.
Подобряване на качеството на местните ревюта
Днес ревютата са групирани по теми. Google започва да реорганизира и начина, по който се представят ревютата на трети страни.
Ревютата на трети страни все още са толкова важни, колкото и тези от т.нар. “knowledge panel” – информационният панел, който се появява при търсене на нещо в платформата. Те събират синтезирана информация по дадена тема.
[[{"fid":"385597","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":654,"width":1408,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Рецензиите от трети страни се показват в органичните търсения, което означава, че трябва да разберете къде се намирате. Смята се, че 45% от актуализациите са свързани с локални резултати на страниците в търсачките (SERP). Промените показват колко важно е да имате скорошни ревюта, отзиви от трети страни и такива, включващи релевантни коментари.
Редактирайте информационния панел
Google работи по мащабно обновяване на “knowledge panel”. Той се превръща в уникален обект, включващ данни на трети страни. Това означава, че показва повече от информацията на клиента и може да бъде пълен с източници на информация, до които нямате достъп.
Дори това да изглежда неконтролируемо, може да сте в състояние да повлияете на това, което Google използва. Някои области, които трябва да проверите във вашия панел, за да сте сигурни, че има точно съдържание, са:
- Schema
- Site Content
- Ревютата от Google
- Ревютата от трети страни
Не забравяйте да коригирате източниците на данни и да тествате облика на панела, когато можете. Дори ако корекциите, които правите, изглеждат незначителни, Google ще намери новата информация и ще промени нещата въз основа на тях.
Подобряване на локалното SEO
Можете да се уверите, че уебсайтът ви се придържа към новите изисквания за локално търсене, само ако знаете как се променят нещата. Информацията тук ви предоставя общ преглед на това какво очаквате. Не забравяйте да имате това предвид и ако е необходимо, работете с професионалисти, за да гарантирате, че имате някой, който уверява, че усилията ви за местно SEO отговарят на най-новите актуализации, които са налице. Да сте информирани ще ви помогне.
По материал на Питър Рослър, президент в Small Business SEO, за Inc
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.