Идеята на сторитата се разпространява по-бързо от пандемията

Идеята на сторитата се разпространява по-бързо от пандемията

Идеята зад историите (сторитата) в социалните медии като средство за споделяне на информация и рекламиране се разпространява по-бързо от пандемията. Гигантите Twitter и LinkedIn също вече тестват формата, присъединявайки се към Instagram, Snapchat и Facebook. С увеличаването на потреблението, маркетолозите все по-често използват сторитата за органичен маркетинг, маркетинг от инфлуенсърите и платена реклама, съобщи emarketer.

Колко важни са историите за потребителите?

Повече от четири на всеки 10 потребители на Instagram в САЩ и 34% от американските потребители на Facebook са гледали историите на други хора през изминалия месец, според проучване от март, проведено с Bizrate Insights. Историите също остават много популярен формат на Snapchat - приложението, което стартира тенденцията.

Как маркетолозите използват истории за органичен (неплатен) маркетинг?

Маркетолозите използват истории, за да показват моменти с по-малко скриптове или задкулисни моменти. Те използват нещо елементарно като прекарването на пръст по екрана (swiping), за да управляват потенциални клиенти, конверсии и покупки. Според Incite, 36,1% от анкетираните B2C маркетолози считат краткотрайното съдържание (каквото са и историите) за критично-важно за техните маркетингови усилия.

Колко важни са историите за инфлуенсърите?

С една дума: съществено. Според компанията за инфлуенсър маркетинг Linqia, 83% от маркетолозите в САЩ планират да използват Instagram Stories за инфлуенсър маркетинг през тази година.

Колко маркетолози използват рекламните истории?

През 2019 г. 51% от анкетираните от Интерактивното бюро за интерактивна реклама (IAB) маркетолози са използвали сторитата за реклами, което е повече, спрямо 42% през 2018 г. Повече от 4 милиона рекламодатели във Facebook по света са използвали Story реклами към януари 2020 г., спрямо 3 милиона през 2019г.

TikTok конкурент ли е на историите?

С една дума: Косвено. Видеоклиповете в TikTok не могат да съберат толкова информация на едно място, както историите. Тези клипове не изчезват и могат да бъдат вградени в истории в други платформи. Но вертикалният формат на TikTok, апелът му към главно младежка аудитория и тясното интегриране с творците са допирните точки със сторитата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Американски дипломат изрази съжаление за имиграционната акция срещу южнокорейски работници
Шефът на германската фабрика на “Тесла“ е оптимист за бъдещото търсене на електроавтомобили от марката