Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Идеята на сторитата се разпространява по-бързо от пандемията
Идеята зад историите (сторитата) в социалните медии като средство за споделяне на информация и рекламиране се разпространява по-бързо от пандемията. Гигантите Twitter и LinkedIn също вече тестват формата, присъединявайки се към Instagram, Snapchat и Facebook. С увеличаването на потреблението, маркетолозите все по-често използват сторитата за органичен маркетинг, маркетинг от инфлуенсърите и платена реклама, съобщи emarketer.
Колко важни са историите за потребителите?
Повече от четири на всеки 10 потребители на Instagram в САЩ и 34% от американските потребители на Facebook са гледали историите на други хора през изминалия месец, според проучване от март, проведено с Bizrate Insights. Историите също остават много популярен формат на Snapchat - приложението, което стартира тенденцията.
Как маркетолозите използват истории за органичен (неплатен) маркетинг?
Маркетолозите използват истории, за да показват моменти с по-малко скриптове или задкулисни моменти. Те използват нещо елементарно като прекарването на пръст по екрана (swiping), за да управляват потенциални клиенти, конверсии и покупки. Според Incite, 36,1% от анкетираните B2C маркетолози считат краткотрайното съдържание (каквото са и историите) за критично-важно за техните маркетингови усилия.
Колко важни са историите за инфлуенсърите?
С една дума: съществено. Според компанията за инфлуенсър маркетинг Linqia, 83% от маркетолозите в САЩ планират да използват Instagram Stories за инфлуенсър маркетинг през тази година.
Колко маркетолози използват рекламните истории?
През 2019 г. 51% от анкетираните от Интерактивното бюро за интерактивна реклама (IAB) маркетолози са използвали сторитата за реклами, което е повече, спрямо 42% през 2018 г. Повече от 4 милиона рекламодатели във Facebook по света са използвали Story реклами към януари 2020 г., спрямо 3 милиона през 2019г.
TikTok конкурент ли е на историите?
С една дума: Косвено. Видеоклиповете в TikTok не могат да съберат толкова информация на едно място, както историите. Тези клипове не изчезват и могат да бъдат вградени в истории в други платформи. Но вертикалният формат на TikTok, апелът му към главно младежка аудитория и тясното интегриране с творците са допирните точки със сторитата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.