Идва сезонът на празниците – какво различно ще предложите?

Идва сезонът на празниците – какво различно ще предложите?

С наближаването на най-светлите празници в годината идва време да помислим какво и как ще предложим, на фона на оспорваната конкуренция. Представете си ситуацията от гледна точка на потребителите – изкушаващи намаления, премиум продукти и услуги и специални награди отвсякъде... Е, вие какво по-различно ще им предложите?

Мислете повече за стойността, не за намаленията

Когато хората си мислят за празничния шопинг, се сещат за намаленията. Ето защо, почти всички марки ги предлагат. За да изпъкнете, не са ви нужни прекалено големи отстъпки, а по-добра история.

Все по-голям процент от потребителите оценяват връзката с бранда и търсят автентичност, с която да се асоциират. Най-добрият начин вие да бъдете този бранд е да помислите как да интегрирате т.нар. „сторителинг“ в кампаниите си.

Пригответе рекламен бюджет и се придържайте към него

Едно от оплакванията на много от  търговците е, че продажбите се увеличават по време на сезона на празничния шопинг, докато общата печалба – не. Причината е, че са изразходени толкова много пари за маркетинг и операции, че в крайна сметка са елиминирали печалбите.

Отделете време да планирате всичките си предстоящи разходи и да направите прогноза на продажбите. След това решете колко точно сте готови са отделите за рекламни разходи.

Определете подходящите канали за посланието си

Рекламата вече не е просто да се покажеш в местния вестник и да купиш ефирно време за видео по телевизията. Днес има безброй начини да се промотирате.

Какво ще използвате зависи от много фактори, включително бюджета, времето и това къде може да се намира целевата ви аудитория. Трябва ли да се фокусирате над ремаркетинг към текущия списък с имейли на потребители, или да създадете кампания във Facebook, таргетирана към нови, млади двойки? Дали писмото в пощенската кутия на съседа ви ще е по-ползотворно от един филтър в Snapchat? Помислете върху всичко това.

Създайте всички маркетингови материали сега

Веднъж щом решите какви да бъдат бюджетът и използваните канали в стратегията ви, ще искате да подготвите всичко възможно най-скоро.

Когато празничният сезон започне, последното нещо, за което ще искате да мислите, е да подготвите графичното оформление на промоциите ви. Повечето дизайнери на свободна практика вероятно ще са заети, колкото и собственият ви персонал. Определете използваните канали, подгответе снимките и копито и ги пазете за когато дойде моментът за публикуване.

Да сте подготвени за стартирането на нова маркетингова кампания е важно, независимо кое време от годината, особено около Коледа и Нова година. Това време от годината често е изпълнено с много допълнителни активности, изискващи време и усилия както за бизнеса, така и в личния ви живот. Планирайте всичко възможно сега, за може по-късно да не изпускате от поглед от това, което е наистина важно.

По материал на Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Заплаха: Компании за изкуствен интелект са откраднали 130 000 сценарии във Великобритания
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
На днешната дата, 10 юни. Рождениците днес
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Стратегии за водене на преговори, когато другата страна има предимство
Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
ABC News отстрани водещ журналист заради критики към Тръмп и негов съветник
The Guardian: Кабул може да бъде първият град, който ще остане без вода до 2030 г.