Имате поща!

Имате поща!

Независимо дали сте в сферата на неправителствената дейност, недвижимите имоти, връзките с обществеността или нещо друго, вероятно и вашата компания изпраща нюзлетъри или оферти на потребителите. Според анкета, проведена от софтуерната компания Adobe, ако сте забелязали, че имате малък процент отваряния на имейла си, има 4 възможни причини за този неблагоприятен факт.

Изпращате прекалено много имейли

От отговорите на анкетираните от Adobe установяват, че повечето хора проверяват имейлите и социалните медии преди да излязат навън. Всъщност, 80% от тях вече са проверили пощата си към момента на пристигане на работното си място. 38% от респондентите обаче споделят, че компаниите ги затрупват със съдържание. Ако започнете да ставате досадни в стремежа си да увеличите процента на кликове, е възможно да се откажат от това да получават информация от вас.

Имейлите ви не са добре написани или са прекалено дълги

Потребителите споделят, че едва 25% от имейлите, изпратени от брандовете, са били достатъчно интересни, за да ги отворят. Това може да е резултат на зле написан текст, много сложен език и непрофесионално графично оформление. Повечето хора казват също, че когато отворят всичко и видят, че имат 0 непрочетени, чувстват облекчение като при добре свършена работа.

Не персонализирате имейлите си

Какво помага имейлът ви да бъде забелязан? Персонализирането. Това твърдение е особено вярно за милениалите – 46% от участвалите в проучването споделят, че персонализирането е важно за тях. Хубаво е да пращате нюзлетъри с оферти, но има много начини да объркате нещата. Хората са склонни да изтриват съобщения, в които имената им са сгрешени, или пък им препоръчват продукти и услуги, които не са релевантни на потребностите им.

Близо 20% от респондентите казват, че се чувстват най-силно фрустрирани от имейли с изтекли изгодни оферти. Изпращайте нюзлетърите си навреме, за да бъдете полезни.

Те вече са си купили това, което им рекламирате

Опитайте да разберете дали този, на който изпращате офертите си, вече не си е купил продуктите, които му рекламирате. За 15% от потребителите е най-досадно да не им предлагат нещо ново. Това прави имейлите ви нерелевантни и показва, че не обръщате внимание на потребностите на хората.

Когато искате да подобрите маркетинговите кампании, осъществявани чрез имейла, имайте тези 4 фактора на ум. Оптимизирайте съдържанието и визията, намалете броя на изпратените съобщения и ги персонализирайте. Не жертвайте качеството за сметка на количеството.

По материал на Entrepreneur.com

Редактор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ