Имейл маркетинг по време на криза: Част 1

Имейл маркетинг по време на криза: Част 1

Едно от нещата, които със сигурност знаем за настоящата криза, е, че потребителското поведение се промени. Някои хора бяха икономически засегнати от пандемията и са по-внимателни за какво и колко харчат. Други пазаруват в необичайни за тях категории и по различни начини, като превес взема онлайн шопингът. Според анкета на Coresight Research 45% от клиентите планират да избягват търговските центрове и след окончателното премахване на рестрикциите.

Същевременно клиентите на платформата за имейл маркетинг Sailthru отчитат 2.5% по-висок брой отваряния на нюзлетърите, които изпращат до своите потребители. Адаптацията на бизнеса към пандемията продължава, затова вижте селекцията на Sailthru от няколко добри примера за тактики, приложими и за вас.

Фокусирайте се над новото поведение като Best Buy

Миналата година 11% от онлайн поръчките в САЩ са били взети от магазин. Веригата Best Buy свърши страхотна работа в това отношение, показвайки офертите за вземане от място със съобщения в имейла и по телефона. На всеки, използвал услугата, се гарантира изпълнение до един час, както и безконтактно получаване. Best Buy изпраща и актуализации в реално време за „пътуването“ на покупката до магазина, от който клиентът е избрал да я получи. Предоставя се и възможност някой друг да вземе поръчката, за да не бъдат изложени на допълнителен риск възрастни и болни.

Наградете най-добрите потребители като Revolve

Според закона на Парето приблизително 20% от хората произвеждат 80% от ползите и печалбите. Това е приложимо за много неща, включително за вашите продажби. Най-добрите ви клиенти ще помогнат за стабилизирането на бизнеса ви и сега е най-подходящият момент да възнаградите лоялността им.

В самото начало на пандемията компанията за облекло Revolve изпрати имейл до своите топ потребители, в който им напомни колко важни и ценни са, като им предостави възможност първи да виждат нови тоалети преди всички останали, както и да имат достъп до личните стилисти на Revolve.

Изоставената кошница на Nike

Имейлът със заглавие „Забравихте ли нещо?“ веднага може да спре вниманието на потребителя, който е забравил да довърши поръчката си. Посланията, свързани с изоставената кошница, са едни от най-отваряните.

Всяко такова съобщение трябва да съдържа снимки на продуктите, както и линк, който да препраща към тях. В допълнение Nike включва и персонални препоръки, като и предимствата на покупката – безплатна доставка, съвети, проба и т.н.

Предложете онлайн персонализирани потребителски услуги като Williams-Sonoma

Електронната търговия е във възход от години, но това не прави магазините демоде. Физическите обекти позволяват на клиента да взаимодейства с продукта и другите хора. Брандът за кухненски стоки и мебели за дома Williams-Sonoma пренесе част от изживяването онлайн.

Хората готвят все повече, а едно от доказателствата са търсенията на рецепти в Google, които са по-високи от началото на пандемията. Това дава на брандове като Williams-Sonoma шанс да „изгреят“. В имейл до потребителите си компанията описва възможностите за препоръки, виртуални консултации, реорганизация на кухнята и други.

Очаквайте продължение!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изкуственият интелект не е автопилот – той е усилвател
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Държавният резерв: За 3 години са раздадени над 2 милиона литра вода
Близо половин милион сирийци са се завърнали от Турция в родината си през изминалите девет месеца
Премиерът Росен Желязков ще бъде на официално посещение в Черна гора
На днешната дата, 8 септември. Малка Богородица