Всичко започва от доброто заглавие: Част 2

Всичко започва от доброто заглавие: Част 2

Всичко започва от доброто заглавие: Част 2

Независимо дали ви харесва или не, хората решават да отворят един имейл заради заглавието му – затова е важно в тези първи думи да успеете да грабнете потребителите.

Изследователи установяват, че 47% от маркетолозите тестват различни заглавия с цел оптимизация. Винаги има място за подобрение, пише Матю Ройс за Medium.

Проучване на Convince&Convert сочи, че един на всеки трима души отваря имейл само въз основа на заглавието му. Въпреки че е една малка част от имейла, именно то прави разликата между успеха и провала.

Кои са най-добрите практики при добрите заглавия? Как да си осигурите повече кликове и отваряния в имейлите на бранда? Вижте продължението от препоръки за формулирането на добро заглавие. Вижте и първата част тук

Релевантност

Когато подготвяте заглавието, уверете се, че включвате актуални теми. Имейлът трябва да съобщава за какво точно е съдържанието, така че получателят да приоритизира четенето му. Когато поддържате релевантност, е по-вероятно да получите и по-висок приоритет. Читателите често искат да бъдат информирани и да научат повече информация по актуална тема.

Правилното време

Добрият тайминг е ценен в имейл маркетинга. Например много хора не проверяват имейлите си през уикенда. Изпращането на едно писмо означава това да се случи в точното време и с правилното заглавие. Това прави значителна разлика в честотата на отваряне и на кликване върху линковете в текста, ако имате такива.

По-добре ли е да изпращате имейла сутрин? Може би следобед? Или вечерта? Кой ден от седмицата е най-добрият?

Обичайно най-добрият ден е петък, а най-висок процент кликове може да получите в сряда или в петък.

Накарайте хората да се чувстват специални

Хората обичат нови неща и преживявания. Когато те са безплатни или с отстъпка, читателите се чувстват специални. По-вероятно е да отворят имейл, ако им намекнете, че ще получат нещо, което другите няма да получат.

Можете да създадете усещането, че тези хора принадлежат към една специална общност. Това изгражда лоялност и насърчава ангажираността. Ексклузивността е мощна маркетинг тактика. Някои фрази, които карат читателите да се чувстват специални, включват: „изключителна оферта за Вас“, „частна покана“ или „оферта само за клиенти“.

Разказвайте истории

Това е важен компонент от маркетинга, защото позволява изграждане на лична и смислена връзка с читателя.

Не се страхувайте да разказвате истории, защото това ще увеличи автентичността и доверието. Използвайте любопитството, за да накарате читателите да отворят и да кликнат върху това, което имате да им разкажете. Например можете да кажете „как разраснах бизнеса си с помощта на (име на продукт) само за (цифра) дни“.

Историите могат да ви помогнат да увеличите емоциите, а те на свой ред стимулират продажбите, защото 80% от продажбите са повлияни от емоции.

По материал на Матю Ройс за Medium

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ