Всичко започва от доброто заглавие: Част 2

Всичко започва от доброто заглавие: Част 2

Независимо дали ви харесва или не, хората решават да отворят един имейл заради заглавието му – затова е важно в тези първи думи да успеете да грабнете потребителите.

Изследователи установяват, че 47% от маркетолозите тестват различни заглавия с цел оптимизация. Винаги има място за подобрение, пише Матю Ройс за Medium.

Проучване на Convince&Convert сочи, че един на всеки трима души отваря имейл само въз основа на заглавието му. Въпреки че е една малка част от имейла, именно то прави разликата между успеха и провала.

Кои са най-добрите практики при добрите заглавия? Как да си осигурите повече кликове и отваряния в имейлите на бранда? Вижте продължението от препоръки за формулирането на добро заглавие. Вижте и първата част тук

Релевантност

Когато подготвяте заглавието, уверете се, че включвате актуални теми. Имейлът трябва да съобщава за какво точно е съдържанието, така че получателят да приоритизира четенето му. Когато поддържате релевантност, е по-вероятно да получите и по-висок приоритет. Читателите често искат да бъдат информирани и да научат повече информация по актуална тема.

Правилното време

Добрият тайминг е ценен в имейл маркетинга. Например много хора не проверяват имейлите си през уикенда. Изпращането на едно писмо означава това да се случи в точното време и с правилното заглавие. Това прави значителна разлика в честотата на отваряне и на кликване върху линковете в текста, ако имате такива.

По-добре ли е да изпращате имейла сутрин? Може би следобед? Или вечерта? Кой ден от седмицата е най-добрият?

Обичайно най-добрият ден е петък, а най-висок процент кликове може да получите в сряда или в петък.

Накарайте хората да се чувстват специални

Хората обичат нови неща и преживявания. Когато те са безплатни или с отстъпка, читателите се чувстват специални. По-вероятно е да отворят имейл, ако им намекнете, че ще получат нещо, което другите няма да получат.

Можете да създадете усещането, че тези хора принадлежат към една специална общност. Това изгражда лоялност и насърчава ангажираността. Ексклузивността е мощна маркетинг тактика. Някои фрази, които карат читателите да се чувстват специални, включват: „изключителна оферта за Вас“, „частна покана“ или „оферта само за клиенти“.

Разказвайте истории

Това е важен компонент от маркетинга, защото позволява изграждане на лична и смислена връзка с читателя.

Не се страхувайте да разказвате истории, защото това ще увеличи автентичността и доверието. Използвайте любопитството, за да накарате читателите да отворят и да кликнат върху това, което имате да им разкажете. Например можете да кажете „как разраснах бизнеса си с помощта на (име на продукт) само за (цифра) дни“.

Историите могат да ви помогнат да увеличите емоциите, а те на свой ред стимулират продажбите, защото 80% от продажбите са повлияни от емоции.

По материал на Матю Ройс за Medium

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Володимир Зеленски: Русия атакува тази нощ Украйна с около 500 дрона и 40 ракети
Бонусът на Дивия запад: Рио де Жанейро дава парични награди на полицаите за убити престъпници
България отстъпи на Италия с 1:3 във финала на световното по волейбол
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
На днешната дата, 28 септември. Рождениците днес
Италия ще защитава световната си титла във волейбола срещу България
САЩ ще разсекретят документи за мистериозното изчезване на една от първите жени пилоти
Дронове са забелязани близо до най-голямата военновъздушна база на Дания