Пет тенденции в инфлуенсър маркетинга

Пет тенденции в инфлуенсър маркетинга

Ако планирате да заложите на инфлуенсъри и през 2022 г., се движите в правилната посока, защото те могат да са чудесен начин да достигнете до потребителите. За целта обаче трябва да познавате и аудиторията си.

За да даде повече яснота за това, екипът на платформата SocialPubli събира петте тенденции при инфлуенсър маркетинга през новата година, които брандовете трябва да следят.

Според SocialPubli микро- и наноинфлуенсърите ще имат още по-голямо въздействие, а TikTok ще продължи да е доминиращ канал в инфлуенсър маркетинга. Кратките видеа също остават предпочитани, а търговията, обвързана с инфлуенсърите, продължава да се разраства. Самите влиятелни лица обаче ще имат нови потоци на приходи заради решението на някои социални мрежи да разработят специални инструменти за съдържание от инфлуенсъри, което потребителите да потребяват след заплащане.

Още подробности вижте в инфографиката.

[[{"fid":"387419","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2098,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Цитат на деня
ЕК глоби социалната мрежа X със 120 млн. евро за нарушения на правилата за прозрачност