Пет тенденции в инфлуенсър маркетинга

Пет тенденции в инфлуенсър маркетинга

Ако планирате да заложите на инфлуенсъри и през 2022 г., се движите в правилната посока, защото те могат да са чудесен начин да достигнете до потребителите. За целта обаче трябва да познавате и аудиторията си.

За да даде повече яснота за това, екипът на платформата SocialPubli събира петте тенденции при инфлуенсър маркетинга през новата година, които брандовете трябва да следят.

Според SocialPubli микро- и наноинфлуенсърите ще имат още по-голямо въздействие, а TikTok ще продължи да е доминиращ канал в инфлуенсър маркетинга. Кратките видеа също остават предпочитани, а търговията, обвързана с инфлуенсърите, продължава да се разраства. Самите влиятелни лица обаче ще имат нови потоци на приходи заради решението на някои социални мрежи да разработят специални инструменти за съдържание от инфлуенсъри, което потребителите да потребяват след заплащане.

Още подробности вижте в инфографиката.

[[{"fid":"387419","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2098,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ