Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Пет тенденции в инфлуенсър маркетинга
Ако планирате да заложите на инфлуенсъри и през 2022 г., се движите в правилната посока, защото те могат да са чудесен начин да достигнете до потребителите. За целта обаче трябва да познавате и аудиторията си.
За да даде повече яснота за това, екипът на платформата SocialPubli събира петте тенденции при инфлуенсър маркетинга през новата година, които брандовете трябва да следят.
Според SocialPubli микро- и наноинфлуенсърите ще имат още по-голямо въздействие, а TikTok ще продължи да е доминиращ канал в инфлуенсър маркетинга. Кратките видеа също остават предпочитани, а търговията, обвързана с инфлуенсърите, продължава да се разраства. Самите влиятелни лица обаче ще имат нови потоци на приходи заради решението на някои социални мрежи да разработят специални инструменти за съдържание от инфлуенсъри, което потребителите да потребяват след заплащане.
Още подробности вижте в инфографиката.
[[{"fid":"387419","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2098,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.