Инфографика: 88 думи и фрази, подходящи за всяка рекламна кампания

Инфографика: 88 думи и фрази, подходящи за всяка рекламна кампания

В рекламата има думи и фрази, които моментално приковават вниманието на потребителя, независимо дали в дигиталното пространство, на билборд или по телевизията.

Според експертката по копирайтинг Ашлин Картър те са точно 88, а тя е успяла да ги обобщи в инфографика, подреждайки ги 4 категории, свързани с внушаване на ексклузивност, внушаване на усещане за ограничено количество от продуктите, по-нисък риск и ключови опорни думи.

[[{"fid":"370695","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1997,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Anthropic и Google Cloud сключват мащабна сделка за AI чипове
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Инвеститорите използват наръчник от дотком ерата, за да избегнат рисковете от AI балон