Инфографика: 88 думи и фрази, подходящи за всяка рекламна кампания

Инфографика: 88 думи и фрази, подходящи за всяка рекламна кампания

В рекламата има думи и фрази, които моментално приковават вниманието на потребителя, независимо дали в дигиталното пространство, на билборд или по телевизията.

Според експертката по копирайтинг Ашлин Картър те са точно 88, а тя е успяла да ги обобщи в инфографика, подреждайки ги 4 категории, свързани с внушаване на ексклузивност, внушаване на усещане за ограничено количество от продуктите, по-нисък риск и ключови опорни думи.

[[{"fid":"370695","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1997,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи