Инфографика: 88 думи и фрази, подходящи за всяка рекламна кампания

Инфографика: 88 думи и фрази, подходящи за всяка рекламна кампания

В рекламата има думи и фрази, които моментално приковават вниманието на потребителя, независимо дали в дигиталното пространство, на билборд или по телевизията.

Според експертката по копирайтинг Ашлин Картър те са точно 88, а тя е успяла да ги обобщи в инфографика, подреждайки ги 4 категории, свързани с внушаване на ексклузивност, внушаване на усещане за ограничено количество от продуктите, по-нисък риск и ключови опорни думи.

[[{"fid":"370695","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1997,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Lee затвърждава авторитета си в денима с кампания за новото поколение (Видео)
„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Вучич е „разочарован“ от краткосрочната сделка за газ, преложена на Сърбия от Русия
Как да накарате другите да ви харесат на мига
Китай обвини САЩ в засилване на напрежението в областта на търговията
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Времето: Облачно и ветровито
Разнопосочно движение в цените на хранителните стоки, плодове и зеленчуци у нас през седмицата