Имейл маркетинг в центъра на стратегията (инфографика)

Имейл маркетинг в центъра на стратегията (инфографика)

Дори с нарастването на употребата на социалните платформи, електронната поща остава ключов елемент от всяка ефективна стратегия за дигитален маркетинг, осигуряваща пряка връзка между вас и таргет аудиторията ви, пише Social Media Today.

Ползи обаче има, когато имейл маркетингът се управлява правилно. Да си осигурите достъп до входящата поща на потребителя не е нещо, което трябва да се приема като даденост. Имейлите трябва да са планирани и персонално релевантни във възможно най-голяма степен.

Усвоете правилно процеса и електронната поща може да се превърне в незаменим елемент от маркетинга ви.

За да ви помогнат, от екипа на платформата EmailToolTester събират на едно място статистиките и препоръките, които могат да ви помогнат в планирането.

Сред ключовите съвети са:

  • Персонализираните имейли, които включват името на клиента, могат да имат значително влияние върху процента на отварянията на един имейл;
  • Правилното заглавие привлича и може да предизвика реакция;
  • По-вероятно е имейлите да се отварят на работния плот, което си струва да се отбележи, когато става дума за форматиране и структуриране на имейла.

Вижте останалите в следващата инфографика!

[[{"fid":"377279","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3664,"width":740,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ