Инфографика: Как видеото влияе на вземането на решения?

Инфографика: Как видеото влияе на вземането на решения?

Видеото е считано за мощен инструмент, свързващ бранда с потребителите му. Пандемията от новия коронавирус принуди бизнеса да заложи още повече на социалните медии, затова и не е изненадващо, че потребителските навици също се промениха, пише Social Media Today.

Влияе ли все още видеото и как на решението за покупка? От платформата Animoto отговарят на този въпрос в инфографика, обобщаваща данните от анкетата им сред общо 580 потребители.

[[{"fid":"372455","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":7537,"width":1200,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Anthropic и Google Cloud сключват мащабна сделка за AI чипове
Инвеститорите използват наръчник от дотком ерата, за да избегнат рисковете от AI балон