Инфографика: Как видеото влияе на вземането на решения?

Инфографика: Как видеото влияе на вземането на решения?

Видеото е считано за мощен инструмент, свързващ бранда с потребителите му. Пандемията от новия коронавирус принуди бизнеса да заложи още повече на социалните медии, затова и не е изненадващо, че потребителските навици също се промениха, пише Social Media Today.

Влияе ли все още видеото и как на решението за покупка? От платформата Animoto отговарят на този въпрос в инфографика, обобщаваща данните от анкетата им сред общо 580 потребители.

[[{"fid":"372455","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":7537,"width":1200,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стана ясно за кого са „изчезналите“ 780 гласа от изборите през октомври 2024 г.
Мъск подкрепи излизането на САЩ от НАТО, нарече външният министър на Полша "дребно човече"
Светът на парите: Акциите на Tesla са на червено, откакто Мъск отиде във Вашингтон
Зеленски се надява на практически резултати от срещата в Саудитска Арабия
Тръмп обяви, че ще удвои митата върху канадските метали до 50%
Страхове от стагфлация тресат американските пазари
Пазарната капитализация на американските технологични гиганти се срина със 750 млрд. долара
Мъск обвини „мащабна кибератака“ за срива на социалната мрежа X