Инфографика: Печеливша дигитална кампания от нулата

Инфографика: Печеливша дигитална кампания от нулата

Заради възхода на електронната търговия достигането до хората чрез платена реклама в социалните мрежи е на дневен ред за много брандове. Как посланието и усилията ви могат да изпъкнат в морето от призиви към потребителите?

От платформата Social Media Today са подготвили 4-те стъпки към печелившата платена кампания онлайн!

[[{"fid":"365041","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":12181,"width":1421,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
„Диамантеният крал“ и последен романтичен партньор на Жаклин Кенеди почина на 95 г.
Германия предупреждава за предстоящ колапс в пивоварната индустрия на страната
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан
Германската автомобилна индустрия е съкратила над 50 000 работни места за година
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха