Инфографика: Първи стъпки с buyer persona

Инфографика: Първи стъпки с buyer persona

Да познаваш потребителите, да разбираш потребностите и интересите им… Лесно е да се каже, не е лесно да се направи. Именно тук се намесва т.нар. buyer persona, пише Social Media Today.

Този инструмент може да ви позволи да създадете образ от потоците от информация за потребителите си и да ви помогне да очовечите универсалните характеристики на хората, които купуват от вас.

Основното, което всеки трябва да знае за buyer persona-та описва екипът на Grazziti Interactive в своята инфографика.

[[{"fid":"368056","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":4866,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имущество, придобито от престъпна дейност, вече ще се конфискува и от роднини, съпрузи и партньори на виновните
Земетресение с магнитуд 8,7 разлюля руския полуостров Камчатка
Цените на лекарствата в евро ще бъдат публикувани още през август
Времето: Топло с валежи в южната и източната част на страната
Половината от учениците в професионалните гимназии са с квалификация, която не се търси на пазара на труда
Борба с ниската раждаемост: Китай въведе годишно плащане по 500 долара „майчински капитал“ на дете
Преговори между САЩ и Китай приключиха без удължаване на търговското примирие, Тръмп ще вземе окончателното решение
ФБР откри „липсващата минута“ от видезаписа в нощта на смъртта на Джефри Епстийн