Инфографика: Първи стъпки с buyer persona

Инфографика: Първи стъпки с buyer persona

Да познаваш потребителите, да разбираш потребностите и интересите им… Лесно е да се каже, не е лесно да се направи. Именно тук се намесва т.нар. buyer persona, пише Social Media Today.

Този инструмент може да ви позволи да създадете образ от потоците от информация за потребителите си и да ви помогне да очовечите универсалните характеристики на хората, които купуват от вас.

Основното, което всеки трябва да знае за buyer persona-та описва екипът на Grazziti Interactive в своята инфографика.

[[{"fid":"368056","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":4866,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС