Инфографика: Първи стъпки с buyer persona

Инфографика: Първи стъпки с buyer persona

Да познаваш потребителите, да разбираш потребностите и интересите им… Лесно е да се каже, не е лесно да се направи. Именно тук се намесва т.нар. buyer persona, пише Social Media Today.

Този инструмент може да ви позволи да създадете образ от потоците от информация за потребителите си и да ви помогне да очовечите универсалните характеристики на хората, които купуват от вас.

Основното, което всеки трябва да знае за buyer persona-та описва екипът на Grazziti Interactive в своята инфографика.

[[{"fid":"368056","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":4866,"width":800,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие