Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Instagram уроци от робоинфлуенсър: Част 1
В момента Микела е сред най-популярните инфлуенсъри в Instagram, а това, което я отличава от тълпата, е фактът, че тя не съществува. Поне в реалния живот, защото е изцяло компютърно генерирана.
Тя е създадена от компанията Brud през 2016 година в Лос Анджелис, но дори и да е робот, това не трябва да ви заблуждава, защото има силно изградена личност.
Микела е на 19 и има бразилски и испански корени, пее и използва социалните мрежи, за да обсъжда пътувания, мода, изкуство и начина на живот. Сред брандовете, с които е работила, са Prada, Off White и Samsung, а последователите ѝ надвишават 2.5 милиона. Вижте няколко препоръки от профила на Микела.
Създайте добра биография
Полето с биографията е първото нещо, което виждат потребителите, когато отворят профила ви в Instagram, затова трябва да сте убедени, че предизвиква интереса им. Чрез него оставяте първо впечатление у хората, които никога до момента не са чували за вас.
[[{"fid":"359518","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":284,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Medium.com
Няколко елемента правят биографията на Микела добра:
- Снимката – профилната ѝ снимка контрастира с кръга от инструмента Stories, което създава интересен визуален ефект
- Послание – тя изолзва биографията си, за да покаже своите ценности, в случая подкрепяйки движението #BlackLivesMatter
- Личност – надписът “Change-seeking robot” демонстрира уникалността на Микела, тя е робот и именно това я прави автентична
Как да продавате?
Микела е не просто виртуален инфлуенсър, а и певица. Акаунтът ѝ в платформата Spotify има близо 1 млн. слушатели месечно. Instagram е един от каналите, чрез които промотира работата си. Три неща са успешни по отношение на продажбите ѝ.
1. Повторение
Имайки предвид, че Instagram е „бърза“ платформа, повторението е важно за изграждането на ефективна кампания. Едно послание трябва да се предава с няколко поста, например ето как промотира сингъла си “Hard Feelings”:
- Няколко версии – до момента песента има три релийза – сингъл, музикално видео и ремикс; така с един продукт вниманието на потребителите се привлича неколкократно и същевременно ги кара да се интересуват
- Няколко поста – от 25 юли насам всеки пост има референции към песента ѝ
2. Различни инструменти
За да промотира песента си, Микела използва:
- Поставяне на линк в биографията си
- Използване на различни видеа и кадри в профила си
- Качване в Stories
3. Разказване на истории
Когато пусне нов сингъл, Микела развива история, свързана с него. За песента “Speak Now” например във видео тя сподели как е записала видеото с бившия си приятел и това ѝ е помогнало да преодолее раздялата с него. Така става дума за нещо повече от просто музика – става дума за личната ѝ история. Тази стратегия работи добре и при други артисти, като Тейлър Суифт например.
Очаквайте продължение!
По материал на Лаура Креуц за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.