„Истинската красота докосва сърцето“ - новият експеримент на Dove


В нов рекламен експеримент, посветен на красотата на жените и на мъжката оценка за нея, брандът козметични продукти Dove представя пред мъже в Португалия поредица от снимки на голям екран, докато се следи сърдечния им ритъм. Първоначално снимките са на фотомодели, рекламиращи козметични продукти като шампоани, например - те са млади, красиви, с перфектни лица. Някои от мъжете в експеримента ги описват като "идеален стандарт" за визия, според съвременните разбирания в обществото. Те споделят, че ако такава жена и се усмихне на улицата, биха се смутили.

После пред мъжете се прожектират снимки на истински жени от живота им, които те обичат - на сестра, дъщеря, съпруга, баба. Естествено, пулсът им се ускорява. Един от тях се възхищава на бръчките на обичаната от него баба. Друг казва колко е красива усмивката на жена му. На трети му е трудно да опише с думи колко е уникална дъщеря му. 

Макар че среща и критики от наблюдатели на света на маркетинга, заради разбираемите реакции на мъжете към обичаните от тях жени, рекламата се радва и на значително одобрение. Тя успява да трогне мнозина. Посланието е, че истинската красота не е тази, която се вижда с очите - в обработените с "Фотошоп" снимки на млади жени от рекламите, а тази, която докосва сърцето. Типично по Малкия принц. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия
Резултатите от конкурса "Мениджър на годината 2025" бяха представени пред Обществения съвет. Победителят става ясен тази вечер
Сенатът на САЩ прие законопроект за слагане на край на парализата с бюджета
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО