Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Истинската красота докосва сърцето“ - новият експеримент на Dove
В нов рекламен експеримент, посветен на красотата на жените и на мъжката оценка за нея, брандът козметични продукти Dove представя пред мъже в Португалия поредица от снимки на голям екран, докато се следи сърдечния им ритъм. Първоначално снимките са на фотомодели, рекламиращи козметични продукти като шампоани, например - те са млади, красиви, с перфектни лица. Някои от мъжете в експеримента ги описват като "идеален стандарт" за визия, според съвременните разбирания в обществото. Те споделят, че ако такава жена и се усмихне на улицата, биха се смутили.
После пред мъжете се прожектират снимки на истински жени от живота им, които те обичат - на сестра, дъщеря, съпруга, баба. Естествено, пулсът им се ускорява. Един от тях се възхищава на бръчките на обичаната от него баба. Друг казва колко е красива усмивката на жена му. На трети му е трудно да опише с думи колко е уникална дъщеря му.
Макар че среща и критики от наблюдатели на света на маркетинга, заради разбираемите реакции на мъжете към обичаните от тях жени, рекламата се радва и на значително одобрение. Тя успява да трогне мнозина. Посланието е, че истинската красота не е тази, която се вижда с очите - в обработените с "Фотошоп" снимки на млади жени от рекламите, а тази, която докосва сърцето. Типично по Малкия принц.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.