„Истинската красота докосва сърцето“ - новият експеримент на Dove

В нов рекламен експеримент, посветен на красотата на жените и на мъжката оценка за нея, брандът козметични продукти Dove представя пред мъже в Португалия поредица от снимки на голям екран, докато се следи сърдечния им ритъм. Първоначално снимките са на фотомодели, рекламиращи козметични продукти като шампоани, например - те са млади, красиви, с перфектни лица. Някои от мъжете в експеримента ги описват като "идеален стандарт" за визия, според съвременните разбирания в обществото. Те споделят, че ако такава жена и се усмихне на улицата, биха се смутили.

После пред мъжете се прожектират снимки на истински жени от живота им, които те обичат - на сестра, дъщеря, съпруга, баба. Естествено, пулсът им се ускорява. Един от тях се възхищава на бръчките на обичаната от него баба. Друг казва колко е красива усмивката на жена му. На трети му е трудно да опише с думи колко е уникална дъщеря му. 

Макар че среща и критики от наблюдатели на света на маркетинга, заради разбираемите реакции на мъжете към обичаните от тях жени, рекламата се радва и на значително одобрение. Тя успява да трогне мнозина. Посланието е, че истинската красота не е тази, която се вижда с очите - в обработените с "Фотошоп" снимки на млади жени от рекламите, а тази, която докосва сърцето. Типично по Малкия принц. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ