Как брандовете празнуват Свети Валентин?

Как брандовете празнуват Свети Валентин?

Като повечето празници през последната една година, и Свети Валентин изглежда малко по-различно в дни на принудителна дистанция. Някои брандове организираха цели кампании, провокирани от емоционалния избор да прегърнеш любимия човек или да му подариш грижа за здравето като го обичаш от 2 метра разстояние за тазгодишния 14 февруари. Ето някои от тях, представени от изданието The Drum.

Британските пощи

Всяка година жителите на населеното място на име Lover отбелязват Деня на влюбените подобаващо. Именно те насърчават съгражданите си да изпращат мили писма до всички, които много им липсват през последната година. Кампанията „Изпрати мъничко любов“ включва и специални пощенски марки за Свети Валентин. Жителите са отворили и специален магазин за картички, а в градчето има и тематична пощенска кутия. 

 

WWF: Обичай или изгуби

Световният фонд за природата намира в Деня на влюбените повод да напомни на хората да обичат планетата. Неправителствената организация лансира кампания, с която да покаже връзката между хората и природата и необходимостта тя да бъде съхранена на всяка цена.

 

Плейлистата на Свети Валентин

Приложението за запознанства Tinder и стрийминг платформата на музика Spotify обединиха усилията си в подкаст, посветен на любовта.

Създаването му сега е основано и на данни – в глобален мащаб Spotify наблюдава увеличение с 49% на хората, които слушат подкасти, свързани с темата за обичта.

Virgin Media: По-бързото ни обединява

В кратък филм Virgin Media разказва историята на двама души, които се запознават в дигиталния свят, докато играят видеоигра. След като Джейд печели дуел срещу Джейк, двамата се обединяват, а колкото повече време прекарват заедно, толкова повече се задълбочават и чувствата им. Накрая двамата правят крачка напред, като се виждат във видео разговор.