Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как брандовете празнуват Свети Валентин?
Като повечето празници през последната една година, и Свети Валентин изглежда малко по-различно в дни на принудителна дистанция. Някои брандове организираха цели кампании, провокирани от емоционалния избор да прегърнеш любимия човек или да му подариш грижа за здравето като го обичаш от 2 метра разстояние за тазгодишния 14 февруари. Ето някои от тях, представени от изданието The Drum.
Британските пощи
Всяка година жителите на населеното място на име Lover отбелязват Деня на влюбените подобаващо. Именно те насърчават съгражданите си да изпращат мили писма до всички, които много им липсват през последната година. Кампанията „Изпрати мъничко любов“ включва и специални пощенски марки за Свети Валентин. Жителите са отворили и специален магазин за картички, а в градчето има и тематична пощенска кутия.
WWF: Обичай или изгуби
Световният фонд за природата намира в Деня на влюбените повод да напомни на хората да обичат планетата. Неправителствената организация лансира кампания, с която да покаже връзката между хората и природата и необходимостта тя да бъде съхранена на всяка цена.
Плейлистата на Свети Валентин
Приложението за запознанства Tinder и стрийминг платформата на музика Spotify обединиха усилията си в подкаст, посветен на любовта.
Създаването му сега е основано и на данни – в глобален мащаб Spotify наблюдава увеличение с 49% на хората, които слушат подкасти, свързани с темата за обичта.
Virgin Media: По-бързото ни обединява
В кратък филм Virgin Media разказва историята на двама души, които се запознават в дигиталния свят, докато играят видеоигра. След като Джейд печели дуел срещу Джейк, двамата се обединяват, а колкото повече време прекарват заедно, толкова повече се задълбочават и чувствата им. Накрая двамата правят крачка напред, като се виждат във видео разговор.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
КЕВР утвърди по-висока цена на природния газ за ноември
Енергетика |Окончателно: Студентите платена форма на обучение ще имат право на стипендия
Общество |Караджов: Целта ни е до края на 2026 г. България да стане пълноправен член на ОИСР
България |620 евро ще е минималната заплата през 2026 г., реши Съветът за съвместно управление
Политика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Политика |Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Икономика |„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Бизнес |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
България |Тръмп намали митата върху вноса от Китай до 47% след „невероятната“ среща със Си
Икономика |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.