Как да използвате LinkedIn, за да се откроите (Инфографика)

Как да използвате LinkedIn, за да се откроите (Инфографика)

През последните няколко години LinkedIn наблюдава постоянно нарастване на ангажираността със съдържанието и се стреми да се насочи към променящо се поведение на потребителите. Това става чрез добавяне на нови опции като подобрени реклами на Lead Gen и анализ на съдържанието, предназначени да осигурят по-голяма представа за ключовите тенденции и така да помогне на търговците да се възползват максимално от платформата. Тези инструменти могат да окажат голямо въздействие, както е отразено в този казус, който LinkedIn очерта в нова инфографика, пише socialmediatoday.com

"Thoughtworks стартира Perspectives, дигитално издание, предназначено да предоставя практически и дейни съвети на висши ръководни кадри. За да изгради своята читателска и абонатна база, компанията трябваше да намери начин да се открои във вече претрупания пейзаж на съдържанието", обясняват от LinkedIn. 

Казусът дава някои интересни идеи за това как можете да използвате различните инструменти на LinkedIn за популяризиране на вашето съдържание и повишаване на осведомеността в приложението. 

Повече подробности може да прочетете в инфографиката. 

[[{"fid":"375116","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":26725,"width":6667,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ