Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Това е интересно!
Това е класическа симбиотична връзка. Предприемачите се нуждаят от публикации в пресата, а медиите се нуждаят от информация от марки, за да запълнят страниците си. Това партньорство трябва да бъде балансирано, но не винаги се получава така. Проблемът идва, когато не давате на медиите информации, които те могат да използват спрямо интереса на техните конкретни читатели. Често това се дължи на неразбирането на начина, по който журналистите работят и какво искат. Може да не вярвате, но всъщност е изненадващо лесно да бъдете представени в пресата. И не е нужно да разполагате с достатъчно големи бюджети, за да използвате услугите на PR агенция. Просто трябва да изпълните следните стъпки.
Изберете медийните заглавия, които чете вашата аудитория
Вземете опит от вашите последователи в социалните медии и да разгледате коя медия следват те. Това е лесно за начало. И не се страхувайте да публикувате пост с молба да посочат имената си или дори да гласуват за любимите си заглавия.
Проведете и търсене с Google на заглавия на медии, които достигат до вашите съществуващи и потенциални клиенти и индустриален сектор. Има професионални медийни бази данни, които можете да използвате за съставяне на медийни списъци, но те могат да бъдат скъпи. Ако бюджетът ви е ограничен, можете да помислите за приятелство с друг предприемач и разделяне на разходите, например.
Мислете и извън националните вестници и списания. Помислете за телевизионни и радио програми, подкасти, инфлуенсъри, по-малки местни или регионални заглавия. Например, ако става въпрос за марка храна или напитки, бихте могли да помислите за уелнес заглавия, заглавия за здраве и фитнес, блогове за луксозен начин на живот, телевизионни програми с акцент върху храненето или загуба на тегло. Не се ограничавайте.
Потърсете контакт с журналисти
Това, което трябва да направите, е да намерите имената и имейл адресите на най-добрите редактори и журналисти, с които действително да се свържете.
Повечето вестници и списания имат редакционно каре, в което подробно се описва целият персонал и неговите роли. На уебсайтовете това обикновено е в рубриката "За нас" или "Свържете се с нас". Прегледайте ги и намерете журналиста или редактора, отговорен за съдържанието, което е най-подходящо за вашия продукт или услуга. Можете също така да отидете на уебсайта на медията и да намерите контакти там.
А LinkedIn може да бъде друг чудесен източник - тук често можете да намерите и имейл адреси и ако сте член на Premium, също да се свържете директно.
Не забравяйте и за журналистите на свободна практика. Twitter, LinkedIn - и двете могат да бъдат много полезни източници тук. Започнете да следвате #journorequest в Twitter и ще видите какво търсят журналистите и отговорът на това може да бъде отличен, да не говорим безплатен начин за свързване и изграждане на отношения с журналисти.
Представете интересно съдържание
Как да разберете каква информация да дадете на избраната от вас медия? Първата стъпка е да бъдете наистина ясни точно какви теми обхващат. Доста лесно е да откриете това - погледнете съдържанието, което вече използват в колкото се може повече от техните медийни платформи. Наблюдаването на редовните категории съдържание, които имат, е бърз начин да се прецени това. Разгледайте заглавията на основното съдържание на уебсайт или страницата на списание. Хештаговете, които използват в социалните си мрежи, също могат да бъдат полезни.
Втората стъпка е да разгледате формата на това съдържание - дължина, тон - дали е неформално и приветливо или по-авторитетно и сериозно и дали има тенденция да бъде по-текстово ориентирано или да има изображение. Стъпка трета е да решите каква информация искате да съобщите на тези читатели и да я представите на журналиста под формата на съобщение за пресата.
Източник: Лиза Къртис, основател на Ръководството за успешни основатели и жени-основатели за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.