Печелившият блог

Печелившият блог

Печелившият блог

Има милион и една бизнес идеи, които всеки амбициозен основател може да преследва. Вярвам обаче, че блоговете са един от най-добрите варианти поради лекотата на започване, ниските разходи за стартиране и способността за мащабиране. Когато започнах блога си, беше необходимо само да настроя моя домейн и хостинг и след това да избера доставчик на CMS, за да мога да започна да създавам съдържание. Воденето на моя блог през последните две години беше вълнуващо пътуване. Научих много за дигиталния маркетинг и какво стимулира трафика към уебсайт, казва Маркъс Кук в статия за Inc.com.

Един важен урок, който той научава е, че никой няма да посети вашия уебсайт през първите няколко месеца от съществуването му. "Ако изпитвате нещо подобно, не се колебайте. Създайте последователен производствен график, вижте дали можете да накарате някои писатели да помогнат безплатно и се опитайте да постнете публикация от други блогове, за да повишите доверието си", казва Маркъс и споделя как можете да печелите от блог. 

Дисплейна реклама 

Дисплейната реклама, която може да бъде настроена чрез Google Ad Sense, е най-бързият и лесен начин да започнете да печелите от блога си. Проблемът с този подход е, че той е и най-малко печеливш подход. Приходите ви на 1000 посетители ще бъдат от 0,30 до 2 долара.

С нарастването на вашия блог можете да започнете да си партнирате с рекламни мрежи като Mediavine, която изисква месечен трафик от поне 50 000 души или Ad Thrive, която изисква месечен трафик от поне 100 000 души. В зависимост от вашата ниша, тези мрежи ще ви плащат от $10 до $40 на 1000 посетители.

Партньорски продажби 

Вторият метод, партньорски продажби, е като получавате комисионна всеки път, когато продавате продукт на друга компания. Това е подходът, препоръчан на повечето хора, които се занимават с блогове, тъй като не е нужно да преминавате през препятствията при създаването на продукт сами. Освен това не се нуждаете от толкова голям трафик, колкото бихте имали нужда от дисплейната реклама, за да си изкарвате прехраната.

Провалът на този подход е, че не контролирате продукта или услугата, които предлагате. Във всеки момент компанията, която популяризирате, може да оттегли своя продукт или да намали комисионните си.

Продайте продукт или услуга 

Последният начин, по който можете да си осигурите приходи от блога си, е чрез продажба на продукт или услуга. Това е най-доходният подход, но идва с най-голям риск. Когато стартирате блога си, няма да имате никакъв трафик. Така че не само, че трябва да преминете през времето и паричните ангажименти за изграждането на продукт или услуга. Вие също трябва да направите всички необходими стъпки, за да увеличите трафика си.

Най-често срещаният подход, който ще видите, е да започнете с партньорски маркетинг. След като получите постоянни парични средства, изградете своя продукт или услуга в същото пространство и насочете посетителите си към вашата оферта, а не към офертата на партньорите си. 

Източник: Маркъс Кук, съосновател на The success bug, за Inc.com 

Превод и редакция: Нели Тодорова

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ