Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Задължителни елементи
Знаете ли какво минава за добре проектирана страница за контакт и как да разберете дали правите това правилно? За повечето малки фирми е достатъчна основна страница, която да помогне на настоящите и бъдещите клиенти да намерят продуктите, от които се нуждаят; Въпреки това, работата от контролен списък може да гарантира, че ще направите правилно такава страница.
Когато започнете да проектирате страницата си за контакт, има няколко задължителни елемента, на които трябва да обърнете внимание. Някои от най-важните са името на фирмата, телефонен номер и адрес за контакт, имейл, работно време, карта и профили в социалните мрежи. Трябва да включите и всякаква друга информация, която посетителите ви може да потърсят. Това ще се изплати в дългосрочен план и ще сведе до минимум проблемите, които може да имате в противен случай.
Помислете за оформлението
Начинът, по който добавяте информация за контакт, организирате информацията и цялото оформление на страницата, трябва да бъде добре оформено. Уверете се, че насочвате клиентите си към информацията, която търсят. Също така помислете кой метод ще работи най-добре за това.
Задайте очакванията за време за реакция
Възможно е да помогнете за определяне на очакванията, когато изброите часовете си на работа. Можете да персонализирате съобщение, което се вижда, след като клиентите ви изпратят формуляр. Друг вариант е да пренасочите някого към страница с благодарности, след като е предприел желаното действие.
Съображения за брандиране
Някои потенциални клиенти разглеждат по няколко сайта едновременно. Сега е подходящия момент да им напомните с кого са напът да влязат в контакт. Трябва да се уверите, че страницата ви за контакт е добре маркирана, тъй като това може да е насърчението, от което се нуждаят потребителите, за да предприемат по-нататъшни действия.
Мобилни съображения
Трябва да се уверите, че блоковете със съдържание на вашата страница за контакт са подредени в ред, който има смисъл за мобилните посетители. С толкова много хора, които използват мобилни устройства днес, това е нещо, което не можете да си позволите да игнорирате.
В някои случаи работата с дизайнер на трета страна ще ви гарантира, че страницата ви за контакт включва цялата необходима информация, за да осигури добро потребителско изживяване.
Източник: Питър Рьослер за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.