Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Всички говорят за това, но вие можете да сте различни
Голяма част от съдържанието, което се публикува онлай в момента е обвързано пряко или косвено с коронавируса COVID-19 и последствията в световен мащаб от него. И в това има смисъл, тъй като повечето дигитални търговци са длъжни да отговорят на очакванията, голяма част от които са свързани с кризата, съобщава Marketingland.
Въпреки това, разпространението на „коронасъдържание“ също създава практически проблеми. В пространството циркулира огромен обем от съдържание на тема „как COVID-19 влияе върху електронната търговия“. Това създава врява около съдържанието и повдига основния въпрос: какво точно трябва да създавате като съдържание и как да се отличите, когато всички правят едно и също нещо? Знаем, че съдържанието е основополагащо за SEO (оптимизация на съдържанието в търсачките) успех, но предвид еднотипното съдържание, в момента е по-лесно да се издигнеш над останалите.
Въреки това въпросът какво трябва да създавате е сложен и няма прост отговор. Ето какви съвети дават маркетолозите Меган Андерсън, вицепрезидент по маркетинг в Hubspot; Кази Жилет, старши директор на дигиталния маркетинг в KoMarketing; Тод У. Лебо, главен маркетингов директор на Ascend2, и Патрик Рейнхарт, вицепрезидент на дигиталните стратегии в Conductor:
- Не създавайте съдържание заради самото съдържание, но поддържайте редовен график за публикуване.
- Не бъдете саморекламни и не правете така че да изглежда, че извличате печалба от пандемията.
- Фокусирайте се върху нуждите на клиентите: успява ли вашето съдържание да отговори на върпроса „ще помогне ли това на моите клиенти?“ Вслушвайте се и следете отзивите и нуждите на клиентите си.
- Определете какво можете да кажете или каква добавена стойност можете да предоставите, която да бъде (относително) уникална.
- Прегледайте насроченото съдържание, за да се уверите, че то не е неподходящо или безчувствено спрямо ситуацията.
- Бъдете гъвкави и готови да промените плана си за съдържание, тъй като светът около нас буквално се променя за минути.
- Бъдете активни, планирайте съдържание за бъдещето след кризата с COVID-19 (помислете кога да пренасочите вниманието на клиентите си към друг тип информация).
- Използвайте изследвания и данни, за да подкрепите съдържанието си.
- Продължете да разработвате и публикувате съдържание, което помага на вашите дългосрочни цели и SEO оптимизацията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.