Всички говорят за това, но вие можете да сте различни

Всички говорят за това, но вие можете да сте различни

Всички говорят за това, но вие можете да сте различни

Голяма част от съдържанието, което се публикува онлай в момента е обвързано пряко или косвено с коронавируса COVID-19 и последствията в световен мащаб от него. И в това има смисъл, тъй като повечето дигитални търговци са длъжни да отговорят на очакванията, голяма част от които са свързани с кризата, съобщава Marketingland.

Въпреки това, разпространението на „коронасъдържание“ също създава практически проблеми. В пространството циркулира огромен обем от съдържание на тема „как COVID-19 влияе върху електронната търговия“. Това създава врява около съдържанието и повдига основния въпрос: какво точно трябва да създавате като съдържание и как да се отличите, когато всички правят едно и също нещо? Знаем, че съдържанието е основополагащо за SEO (оптимизация на съдържанието в търсачките) успех, но предвид еднотипното съдържание, в момента е по-лесно да се издигнеш над останалите.

Въреки това въпросът какво трябва да създавате е сложен и няма прост отговор. Ето какви съвети дават маркетолозите Меган Андерсън, вицепрезидент по маркетинг в Hubspot; Кази Жилет, старши директор на дигиталния маркетинг в KoMarketing; Тод У. Лебо, главен маркетингов директор на Ascend2, и Патрик Рейнхарт, вицепрезидент на дигиталните стратегии в Conductor:

- Не създавайте съдържание заради самото съдържание, но поддържайте редовен график за публикуване.

- Не бъдете саморекламни и не правете така че да изглежда, че извличате печалба от пандемията.

- Фокусирайте се върху нуждите на клиентите: успява ли вашето съдържание да отговори на върпроса „ще помогне ли това на моите клиенти?“ Вслушвайте се и следете отзивите и нуждите на клиентите си.

- Определете какво можете да кажете или каква добавена стойност можете да предоставите, която да бъде (относително) уникална.

- Прегледайте насроченото съдържание, за да се уверите, че то не е неподходящо или безчувствено спрямо ситуацията.

- Бъдете гъвкави и готови да промените плана си за съдържание, тъй като светът около нас буквално се променя за минути.

- Бъдете активни, планирайте съдържание за бъдещето след кризата с COVID-19 (помислете кога да пренасочите вниманието на клиентите си към друг тип информация).

- Използвайте изследвания и данни, за да подкрепите съдържанието си.

- Продължете да разработвате и публикувате съдържание, което помага на вашите дългосрочни цели и SEO оптимизацията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ