Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Instagram променя и ресторантьорството? (Инфографика)
Дигиталната платформа Instagram разширява влиянието си не само върху поведението на потребителите онлайн, но и в сферата на ресторантьорската индустрия като цяло. В заведенията за хранене хората ежедневно снимат ястията и обстановката наоколо, за да споделят изживяването със своите приятели в социалните мрежи.
За бизнеса това е възможност да достигне съвсем безплатно до нови клиенти тогава, когато оставя цялостно добро впечатление у своите посетители. Освен това, според собственика на ресторанта Media Noche в Сан Франциско гостите му прекарват средно около 10 минути в снимки, преди да поръчат каквото и да било, а когато го направят, по данни на платформата Fundera, най-често снимани са салатите, италианската паста, бургерите, пицата, сушито и стековете.
Подробности за това как Instagram промени ресторантите вижте в следващата инфографика.
[[{"fid":"349576","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3295,"width":626,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Fundera
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Емоционалният брандинг вече не е достатъчен. Функционалната лоялност е на мода
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 13 август. Рождениците днес
На днешната дата |Гърция обмисля допълнителен данък върху имотите, които не се ползват
България |Сталоун няма да участва в нов филм за младите години на култовия му герой Рамбо
Бизнес |Китай създава чрез сливане най-голямата корабостроителна компания в света
Икономика |Гърция обмисля допълнителен данък върху имотите, които не се ползват
България |Сталоун няма да участва в нов филм за младите години на култовия му герой Рамбо
Бизнес |Емоционалният брандинг вече не е достатъчен. Функционалната лоялност е на мода
Маркетинг |Кристиано Роналдо се сгоди за приятелката си сред 10-годишна връзка и пет деца
Спорт |На днешната дата, 13 август. Рождениците днес
На днешната дата |Правителството на Мелони е четвъртото най-дълго в историята на Република Италия
Свят |Принц Хари и Меган Маркъл подновиха договора си с Netflix
Бизнес |

Коментари
Няма въведени кометари.