Instagram променя и ресторантьорството? (Инфографика)

Instagram променя и ресторантьорството? (Инфографика)

Дигиталната платформа Instagram разширява влиянието си не само върху поведението на потребителите онлайн, но и в сферата на ресторантьорската индустрия като цяло. В заведенията за хранене хората ежедневно снимат ястията и обстановката наоколо, за да споделят изживяването със своите приятели в социалните мрежи.

За бизнеса това е възможност да достигне съвсем безплатно до нови клиенти тогава, когато оставя цялостно добро впечатление у своите посетители. Освен това, според собственика на ресторанта Media Noche в Сан Франциско гостите му прекарват средно около 10 минути в снимки, преди да поръчат каквото и да било, а когато го направят, по данни на платформата Fundera, най-често снимани са салатите, италианската паста, бургерите, пицата, сушито и стековете.

Подробности за това как Instagram промени ресторантите вижте в следващата инфографика.

[[{"fid":"349576","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3295,"width":626,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Fundera

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ