Социални дивиденти

Социални дивиденти

Екипът от Sprout Social публикува най-новия си доклад "Социален индекс", който разглежда редица ключови тенденции в маркетинга на социалните медии и как марките могат да използват най-добре каналите в социалните медии сега, за да увеличат максимално осведомеността и връзката с потребителите. Докладът включва отговори от над 1000 търговци и 1000 потребители, за да предостави перспектива не само за това, което хората търсят от марките онлайн, но и как търговците в момента използват социалните платформи и тяхното разбиране за същите промени. 

Sprout включва списък на ключовите неща, които потребителите търсят от марките в социалните мрежи, което може да предостави някои допълнителни насоки за вашия подход, пише Андрю Хътчинсън за socialmediatoday.com

Обслужването на клиенти е ключов фокус, както е подчертано по-нататък в следната диаграма. 

[[{"fid":"375676","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":463,"width":300,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Двете ключови теми тук са реакцията и ангажираността на клиентите, така че посланието е доста ясно. Ако искате да се възползвате максимално от присъствието на вашата марка в социалните медии, трябва да имате предвид социалния елемент и да се ангажирате с хората, когато е възможно, когато те взаимодействат с вашия бизнес. 

Социалните медии осигуряват на хората глас и средство да бъдат чути, а това, което повечето искат да знаят е, че някой всъщност слуша. Може да не успеете да разрешите всеки проблем, но като признаете такъв ангажимент и осигурите капацитет за обслужване според нуждите на клиентите, можете да изминете помогнете за подобряване на вашето положение.

[[{"fid":"375677","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":416,"width":600,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Следването на вашите социални медии е нещо повече от просто цифри и чрез установяване на ясна стратегия, в съответствие с тези точки, която може да изиграе ключова роля за стимулиране на вашата марка и насърчаване на активността при покупки.

Тези действия не винаги ще бъдат директни, което може да ги направи по-трудни за количествено определяне, но отговорите тук показват, че ангажиращите, ориентирани към обслужването на клиенти марки, които произвеждат запомнящо се съдържание, в крайна сметка ще помогнат да се повлияе на активността при пазаруване въз основа на връзките, които те изграждат с техните целеви аудитории в социалните приложения. 

Също така си струва да се отбележат разширените ползи за брандирането и неговото въздействие. Хората ще споделят мненията си за вашата марка в социалните мрежи, макар че сега това е и предпочитаната платформа за заявки за марка. Тези, които имат усъвършенствана, развита социална стратегия, която включва изслушване, наблюдение на ключови споменавания и осигуряване на отзивчиво, ангажирано присъствие, което също е съобразено с ключови тенденции, ще бъдат в най-добра позиция да се възползват от тях и да отговорят на променящите се очаквания на потребителите.

[[{"fid":"375678","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":391,"width":600,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Онлайн връзката стана още по-важна през последните 12 месеца, когато физическите магазини бяха затворени и хората търсеха начини да останат свързани поради ограниченията на COVID-19. Това направи хората по-зависими от социалните платформи по различни начини. Тези прозрения подчертават тази промяна и сега, когато тези поведения са станали още по-привидни, е вероятно същите тенденции да се запазят, когато преминем към следващия етап. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
На днешната дата, 25 октомври. Рождениците днес
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Цитат на деня
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании