Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
Социални дивиденти

Социални дивиденти
Екипът от Sprout Social публикува най-новия си доклад "Социален индекс", който разглежда редица ключови тенденции в маркетинга на социалните медии и как марките могат да използват най-добре каналите в социалните медии сега, за да увеличат максимално осведомеността и връзката с потребителите. Докладът включва отговори от над 1000 търговци и 1000 потребители, за да предостави перспектива не само за това, което хората търсят от марките онлайн, но и как търговците в момента използват социалните платформи и тяхното разбиране за същите промени.
Sprout включва списък на ключовите неща, които потребителите търсят от марките в социалните мрежи, което може да предостави някои допълнителни насоки за вашия подход, пише Андрю Хътчинсън за socialmediatoday.com.
Обслужването на клиенти е ключов фокус, както е подчертано по-нататък в следната диаграма.
[[{"fid":"375676","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":463,"width":300,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Двете ключови теми тук са реакцията и ангажираността на клиентите, така че посланието е доста ясно. Ако искате да се възползвате максимално от присъствието на вашата марка в социалните медии, трябва да имате предвид социалния елемент и да се ангажирате с хората, когато е възможно, когато те взаимодействат с вашия бизнес.
Социалните медии осигуряват на хората глас и средство да бъдат чути, а това, което повечето искат да знаят е, че някой всъщност слуша. Може да не успеете да разрешите всеки проблем, но като признаете такъв ангажимент и осигурите капацитет за обслужване според нуждите на клиентите, можете да изминете помогнете за подобряване на вашето положение.
[[{"fid":"375677","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":416,"width":600,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Следването на вашите социални медии е нещо повече от просто цифри и чрез установяване на ясна стратегия, в съответствие с тези точки, която може да изиграе ключова роля за стимулиране на вашата марка и насърчаване на активността при покупки.
Тези действия не винаги ще бъдат директни, което може да ги направи по-трудни за количествено определяне, но отговорите тук показват, че ангажиращите, ориентирани към обслужването на клиенти марки, които произвеждат запомнящо се съдържание, в крайна сметка ще помогнат да се повлияе на активността при пазаруване въз основа на връзките, които те изграждат с техните целеви аудитории в социалните приложения.
Също така си струва да се отбележат разширените ползи за брандирането и неговото въздействие. Хората ще споделят мненията си за вашата марка в социалните мрежи, макар че сега това е и предпочитаната платформа за заявки за марка. Тези, които имат усъвършенствана, развита социална стратегия, която включва изслушване, наблюдение на ключови споменавания и осигуряване на отзивчиво, ангажирано присъствие, което също е съобразено с ключови тенденции, ще бъдат в най-добра позиция да се възползват от тях и да отговорят на променящите се очаквания на потребителите.
[[{"fid":"375678","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":391,"width":600,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
Онлайн връзката стана още по-важна през последните 12 месеца, когато физическите магазини бяха затворени и хората търсеха начини да останат свързани поради ограниченията на COVID-19. Това направи хората по-зависими от социалните платформи по различни начини. Тези прозрения подчертават тази промяна и сега, когато тези поведения са станали още по-привидни, е вероятно същите тенденции да се запазят, когато преминем към следващия етап.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|