Как Турция се рекламира като туристическа дестинация

Как Турция се рекламира като туристическа дестинация

Когато светът се отдалечава от очите ни... В една от 1000 нощи започва един сън... Това е сън в сън. Всяка вечер с теб... синьо море. 

Това се казва в една от рекламите на Турция като туристическа дестинация в рамките на проекта Turkey Home. Той е брандинг проект на държавата Турция, стартиран през 2014 г. от турското министерство на културата и туризма, реализиран и в социалните мрежи и дигиталните платформи.

Рекламата с този цитат е част от поредица видеоклипове за Турция в YouTube канал на проекта. Тя е посветена на поезията. Друга реклама пък популяризира водните спортове в страната, на които са почитатели мнозина сред европейците. 

Турция се рекламира като дом на художественото изкуство, музиката, ебру (техниката за рисуване), миниатюрата, епиката, поезията. Като рай на тюркоазените води, топлия вятър и пясъка в Бодрум, Чешме, Мармарис, Анталия.

Вижте.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
САЩ налагат мита от 30% върху вноса от ЕС и Мексико