Как Турция се рекламира като туристическа дестинация

Как Турция се рекламира като туристическа дестинация

Когато светът се отдалечава от очите ни... В една от 1000 нощи започва един сън... Това е сън в сън. Всяка вечер с теб... синьо море. 

Това се казва в една от рекламите на Турция като туристическа дестинация в рамките на проекта Turkey Home. Той е брандинг проект на държавата Турция, стартиран през 2014 г. от турското министерство на културата и туризма, реализиран и в социалните мрежи и дигиталните платформи.

Рекламата с този цитат е част от поредица видеоклипове за Турция в YouTube канал на проекта. Тя е посветена на поезията. Друга реклама пък популяризира водните спортове в страната, на които са почитатели мнозина сред европейците. 

Турция се рекламира като дом на художественото изкуство, музиката, ебру (техниката за рисуване), миниатюрата, епиката, поезията. Като рай на тюркоазените води, топлия вятър и пясъка в Бодрум, Чешме, Мармарис, Анталия.

Вижте.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ