Как Турция се рекламира като туристическа дестинация

Как Турция се рекламира като туристическа дестинация

Когато светът се отдалечава от очите ни... В една от 1000 нощи започва един сън... Това е сън в сън. Всяка вечер с теб... синьо море. 

Това се казва в една от рекламите на Турция като туристическа дестинация в рамките на проекта Turkey Home. Той е брандинг проект на държавата Турция, стартиран през 2014 г. от турското министерство на културата и туризма, реализиран и в социалните мрежи и дигиталните платформи.

Рекламата с този цитат е част от поредица видеоклипове за Турция в YouTube канал на проекта. Тя е посветена на поезията. Друга реклама пък популяризира водните спортове в страната, на които са почитатели мнозина сред европейците. 

Турция се рекламира като дом на художественото изкуство, музиката, ебру (техниката за рисуване), миниатюрата, епиката, поезията. Като рай на тюркоазените води, топлия вятър и пясъка в Бодрум, Чешме, Мармарис, Анталия.

Вижте.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е одобрил планове за атака срещу Иран, но не е взел окончателно решение
ОИСР: България може да загуби над $400 млрд. заради слабите резултати в образованието
Как съдържанието ви да стигне до правилната аудитория през дигиталния шум?
На днешната дата, 19 юни. Рождениците днес
Вдигат със задна дата заплатат на асистентите във висшите училища
ЕК ни предава на съд заради правилата срещу разпространението на терористично съдържание
Времето: Топло със следобедни валежи в планинските и източните райони
Митове и реалност: Ще загуби ли България суверенитета си, влизайки в еврозоната?