Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как Турция се рекламира като туристическа дестинация
Когато светът се отдалечава от очите ни... В една от 1000 нощи започва един сън... Това е сън в сън. Всяка вечер с теб... синьо море.
Това се казва в една от рекламите на Турция като туристическа дестинация в рамките на проекта Turkey Home. Той е брандинг проект на държавата Турция, стартиран през 2014 г. от турското министерство на културата и туризма, реализиран и в социалните мрежи и дигиталните платформи.
Рекламата с този цитат е част от поредица видеоклипове за Турция в YouTube канал на проекта. Тя е посветена на поезията. Друга реклама пък популяризира водните спортове в страната, на които са почитатели мнозина сред европейците.
Турция се рекламира като дом на художественото изкуство, музиката, ебру (техниката за рисуване), миниатюрата, епиката, поезията. Като рай на тюркоазените води, топлия вятър и пясъка в Бодрум, Чешме, Мармарис, Анталия.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.