Трудната за продаване автентичност

Трудната за продаване автентичност

Клиентите искат да чувстват, че това, което купуват е автентично, но авторът на книгата „Масовото персонализиране“, Джоузеф Пайн, отбелязва, че продажбата на автентичността е трудна, защото… няма такова нещо.

Той говори за няколко преживявания, които може и да са изфабрикувани, но така или иначе правят милиони. Променила ли се е нагласата на потребителите от лекцията на Пайн досега? Вижте сами!

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Тръмп ще обяви национално извънредно положение във Вашингтон
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Времето: Облачно, на места ще има валежи и гръмотевици