Трудната за продаване автентичност

Трудната за продаване автентичност

Клиентите искат да чувстват, че това, което купуват е автентично, но авторът на книгата „Масовото персонализиране“, Джоузеф Пайн, отбелязва, че продажбата на автентичността е трудна, защото… няма такова нещо.

Той говори за няколко преживявания, които може и да са изфабрикувани, но така или иначе правят милиони. Променила ли се е нагласата на потребителите от лекцията на Пайн досега? Вижте сами!

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес