Трудната за продаване автентичност

Трудната за продаване автентичност

Клиентите искат да чувстват, че това, което купуват е автентично, но авторът на книгата „Масовото персонализиране“, Джоузеф Пайн, отбелязва, че продажбата на автентичността е трудна, защото… няма такова нещо.

Той говори за няколко преживявания, които може и да са изфабрикувани, но така или иначе правят милиони. Променила ли се е нагласата на потребителите от лекцията на Пайн досега? Вижте сами!

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей
Как да се отървете от токсичния позитивизъм на работното място?