Трудната за продаване автентичност

Трудната за продаване автентичност

Клиентите искат да чувстват, че това, което купуват е автентично, но авторът на книгата „Масовото персонализиране“, Джоузеф Пайн, отбелязва, че продажбата на автентичността е трудна, защото… няма такова нещо.

Той говори за няколко преживявания, които може и да са изфабрикувани, но така или иначе правят милиони. Променила ли се е нагласата на потребителите от лекцията на Пайн досега? Вижте сами!

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
Въпросите, които ще ви помогнат да намерите житейската си цел
Езеро от разтопена се вода създава пукнатини в леда на Гренландия
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Времето: Слънчево със следобедни валежи на места на северозапад и югоизток
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски