Бъдете етични, бъдете автентични!

Бъдете етични, бъдете автентични!

Потребителите все по-малко се впечатляват от традиционните методи, с които компаниите опитват да достигнат до тях, затова и маркетолозите се впускат в търсене на нестандартни, различни алтернативи, а думи като „цел“, „общност“ и „дух“ все по-често присъстват в речника им, сочи проучване.

Създаването на силно ангажирана общност е много важно за поддържането на дългосрочно предпочитание към вашата марка. Това формира и перфектната среда за разпространение на новостите около бизнеса ви бързо, от уста на уста.

Застанете зад нещо по-велико

Днес потребителите са силно заинтересовани от влиянието, което организациите имат върху света. Особено по-младите от тях, очакват да припознават себе си в мисиите и ценностите, зад които брандовете застават.

Например иновативната модна марка Everlane се фокусира върху етичното производство и прозрачната комуникация. Едно от нещата, които предприемат, е да публикуват колко струва всеки компонент от производствения им процес. Това е само един от многото успешни примери.

Придържайте се към ценностите

След като сте формирали своята мисия, има определени ценности, към които се очаква да се придържате, а когато не го направите, това може да е придружено от големи разходи. Общностите очакват от брандовете постоянно да се доказват и да показват колко се придържат към мисията си. „Бъди автентичен“ е добра препоръка, но когато става дума за маркетинг, е много по-лесно да го изречеш, отколкото да го направиш.

Pepsi се сблъска с потребителското недоволство, непосредствено след като публикува противоречива реклама с модела Кендал Дженър, опитвайки да заеме политическа позиция. Това обаче отчужди аудиторията, а предвид факта, че всички споделят идеалите и истински впечатлилите ги истории с близките си, ситуацията се усложни още повече.

Дългосрочният успех на компаниите до голяма степен се дължи именно на демонстрирането на ценности, автентичната комуникация и действието.

Заложете изграждането на общност в стратегията си

Изграждането на общност е един от най-обсъжданите маркетинг трендове през последните 5 години, но много брандове все още не успяват да се справят с предизвикателството, защото се фокусират върху други неща.

Най-важно при процеса на изграждане на общност е той да бъде интегриран в дългосрочната стратегия на бизнеса спрямо публиките, както и във всеки екип. Дори и вече да е установен ред в една компания относно традициите и процесите, е възможно да се направи прехода към организация, водена от общността, която самата тя е изградила около себе си.

Нуждите и нагласите на потребителите драстично се промениха през последното десетилетие. Повече от всякога те избират на кои брандове да се доверят, в зависимост от това с кой най-добре се идентифицират. Превърнете потребителите си в една силна общност от посланици на бранда ви – заедно със служителите, те са най-важният ви актив.

По материал на Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ