Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Бъдете етични, бъдете автентични!
Потребителите все по-малко се впечатляват от традиционните методи, с които компаниите опитват да достигнат до тях, затова и маркетолозите се впускат в търсене на нестандартни, различни алтернативи, а думи като „цел“, „общност“ и „дух“ все по-често присъстват в речника им, сочи проучване.
Създаването на силно ангажирана общност е много важно за поддържането на дългосрочно предпочитание към вашата марка. Това формира и перфектната среда за разпространение на новостите около бизнеса ви бързо, от уста на уста.
Застанете зад нещо по-велико
Днес потребителите са силно заинтересовани от влиянието, което организациите имат върху света. Особено по-младите от тях, очакват да припознават себе си в мисиите и ценностите, зад които брандовете застават.
Например иновативната модна марка Everlane се фокусира върху етичното производство и прозрачната комуникация. Едно от нещата, които предприемат, е да публикуват колко струва всеки компонент от производствения им процес. Това е само един от многото успешни примери.
Придържайте се към ценностите
След като сте формирали своята мисия, има определени ценности, към които се очаква да се придържате, а когато не го направите, това може да е придружено от големи разходи. Общностите очакват от брандовете постоянно да се доказват и да показват колко се придържат към мисията си. „Бъди автентичен“ е добра препоръка, но когато става дума за маркетинг, е много по-лесно да го изречеш, отколкото да го направиш.
Pepsi се сблъска с потребителското недоволство, непосредствено след като публикува противоречива реклама с модела Кендал Дженър, опитвайки да заеме политическа позиция. Това обаче отчужди аудиторията, а предвид факта, че всички споделят идеалите и истински впечатлилите ги истории с близките си, ситуацията се усложни още повече.
Дългосрочният успех на компаниите до голяма степен се дължи именно на демонстрирането на ценности, автентичната комуникация и действието.
Заложете изграждането на общност в стратегията си
Изграждането на общност е един от най-обсъжданите маркетинг трендове през последните 5 години, но много брандове все още не успяват да се справят с предизвикателството, защото се фокусират върху други неща.
Най-важно при процеса на изграждане на общност е той да бъде интегриран в дългосрочната стратегия на бизнеса спрямо публиките, както и във всеки екип. Дори и вече да е установен ред в една компания относно традициите и процесите, е възможно да се направи прехода към организация, водена от общността, която самата тя е изградила около себе си.
Нуждите и нагласите на потребителите драстично се промениха през последното десетилетие. Повече от всякога те избират на кои брандове да се доверят, в зависимост от това с кой най-добре се идентифицират. Превърнете потребителите си в една силна общност от посланици на бранда ви – заедно със служителите, те са най-важният ви актив.
По материал на Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.