Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кампания на Saatchi & Saatchi Лондон насърчава активността на британските избори
Рекламна агенция Saatchi & Saatchi Лондон и неправителствената организация за защита на малцинствата във Великобритания Operation Black Vote (OBV) стартираха стимулираща кампания, която да насърчи гласоподаването от хора с етнически произход на Острова преди предстоящите в страната предсрочни парламентарни избори.
Началото на кампанията беше дадено в Лондон под наслов "Blacks don't vote", с изтъкване на проблема за липсата на избирателна активност сред тази част от населението на Великобритания. Целта е да се отговори на статистика, спред която 28% от тъмнокожите граждани на Обединеното кралство, или тези с някакъв произход, все още не са регистрирани да гласуват. За сравнение, този процент сред "белите" гласоподаватели е 6%.
Кампанията е социална и се състои от плакати, които отвеждат публиката към сайта blacksdontvote, където може да бъде намерена още информация за проблема. Освен това, там има и линк за регистрация за гласуването.
Участват известните във Великобритания лица Риз Ахмед - актьор и рапър от пакистански произход, и продуцентът млад милионер Джамал Едуардс. Те се показват в два отделни филма, обяснявайки какви са големите разлики, които би могъл да постигне вотът на малцинствата, ако се повиши.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.