Кампания на Saatchi & Saatchi Лондон насърчава активността на британските избори

Кампания на Saatchi & Saatchi Лондон насърчава активността на британските избори

Рекламна агенция Saatchi & Saatchi Лондон и неправителствената организация за защита на малцинствата във Великобритания Operation Black Vote (OBV) стартираха стимулираща кампания, която да насърчи гласоподаването от хора с етнически произход на Острова преди предстоящите в страната предсрочни парламентарни избори.

Началото на кампанията беше дадено в Лондон под наслов "Blacks don't vote", с изтъкване на проблема за липсата на избирателна активност сред тази част от населението на Великобритания. Целта е да се отговори на статистика, спред която 28% от тъмнокожите граждани на Обединеното кралство, или тези с някакъв произход, все още не са регистрирани да гласуват. За сравнение, този процент сред "белите" гласоподаватели е 6%.

Кампанията е социална и се състои от плакати, които отвеждат публиката към сайта blacksdontvote, където може да бъде намерена още информация за проблема. Освен това, там има и линк за регистрация за гласуването.

Участват известните във Великобритания лица Риз Ахмед - актьор и рапър от пакистански произход, и продуцентът млад милионер Джамал Едуардс. Те се показват в два отделни филма, обяснявайки какви са големите разлики, които би могъл да постигне вотът на малцинствата, ако се повиши. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.
На днешната дата, 16 декември. Рождениците днес
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven