Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кашлящ билборд припомня за вредите от тютюнопушенето
Шведска кампания, която припомня за вредите от тютюнопушенето, събра вниманието на света с нестандартния си подход. Агенция Åkestam Holst монтира на улицата в Стокхолм умен билборд, показващ мъж, който започва да кашля веднага щом до него застанат пушещи цигари хора.
Дигиталният постер използва детектори за дим от външната среда, за да долавя дали до него има пушачи, посочва видео, представящо рекламата и цитирано от изданието за маркетинг Adweek. След това билбордът показва рекламиран продукт - никотинови лепенки за борба с вредния навик на аптеките Hjärtat.
Това едва ли е начин да бъдат отказани от цигарите застаналите до билборда пушачи, но много неща подсказват, че реалната таргет публика на кампанията не са самите пушачи, а всеки, който мисли, че е лошо и грозно да се пуши, коментират наблюдателите от Adweek. В такъв случай кампанията би била ефективна.
Пушенето вече е забранено в шведските барове, ресторанти и молове. Скорошно изследване на държавата показва, че тя трябва да го забрани и в откритите публични пространства, като на автобусни спирки на градския транспорт, на площадки за игра и в открити кафенета.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.