Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тук или там?
Може би сте малко озадачени кои точно социални медии да използвате за комуникация с потенциалните си потребители, така че тя да е максимално ефективна, но същевременно и да не ви отнема много време. Ето ви кратък наръчник, с помощта на който да прецените кои са най-подходящите за вас платформи, за да спестите от усилията си, но същевременно да получите добри резултати.
Ловувайте там, където е рибата
Голяма грешка е да мислите, че трябва да присъствате в абсолютно всяка една платформа, за да успеете. Това означава да разпилявате ресурсите си напразно и вероятно няма да ви донесе кой знае какъв успех. Променете стратегията – разпределете маркетинговите си ресурси там, където наистина си заслужава да бъдете, като се ръководите от предпочитанията на потребителите ви. Изчислете в кои социални мрежи влизат повечето от тях, за да направите най-добрата преценка. Едва тогава преминете към създаването на съдържание, релевантно за избраните от вас платформи.
Facebook все още носи добри резултати
Ако преследвате аудитория на възраст между 30 и 65 години, в момента Facebook е отличен канал да достигнете до нея. Органичното достигане в тази платформа намаля в последните години, затова вероятно ще трябва да заложите на платената реклама. Хубавото е, че можете да покажете съдържанието си на високо таргетирана публика според различни критерии – демографски характеристики, локация, интереси, доходи, образование, работа и т.н.
Важно е да знаете, че в общия случай хората влизат във Facebook по по-лични причини. Искат да комуникират с приятелите си, да разберат нещо ново и да видят какво правят близките им хора. Имайте го предвид, ако сте избрали тази социална мрежа за промотирането на бизнеса си.
LinkedIn е за бизнес
Никой не влиза в LinkedIn, за да гледа снимки на кученца, или пък за да провери какво е хапнал за вечеря някой приятел. Там всеки търси бизнес контакти и съвети, а съдържанието ви трябва да е в контекста на този факт. Текстът или видеото, подготвено за Facebook, трябва да е по-лично и неформално, докато LinkedIn предполага по-официално съдържание с бизнес насоченост. Освен това, в момента органичното достигане в тази платформа отчита много добри резултати.
Instagram е най-добър за визуално съдържание
Тази платформа е най-посещавана от хора на възраст между 18 и 35 години. Важно е да знаете обаче, че те искат визуално и лесносмилаемо съдържание, вместо неща, свързани с бизнеса.
Подобно на Facebook, и тук органичното достигане спада, но за сметка на това платеното все още е много евтино. Имайте предвид, че външните връзки (освен в профила ви) все още не са достъпни за използване. Това означава, че ако целите да привлечете повече трафик към уебсайта си, е добре да разчитате на някоя друга социална медия.
По материал на Medium.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.