Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Моето общество
Дигиталната епоха позволи на хората от различни точки на света да комуникират и да споделят идеи, но данните сочат, че те имат нужда от нови структури, към които да чувстват принадлежност, може би повече от всякога. Проучване на британския Червен кръст, свързано със самотата, показва, че около 9 млн. от гражданите на Обединеното кралство се описват като „винаги или често самотни“. Друго проучване на Eden Project отбелязва, че това негативно усещане струва на британската икономика 32 млрд. паунда годишно.
Чувството за принадлежност е жизненоважно за благосъстоянието ни. Затова и изграждането на общности около брандовете е възможност не само за продажбата на продуктите и услугите им, но и за обединяване на хората около техен общ интерес онлайн и офлайн. Стойността на брандираната общност може да включва обменът на опит и впечатления между потребителите и да увеличи тяхната лоялност. За тях това е и платформа за нови запознанства и още една възможност за взаимодействие с бизнеса ви, дори да не си купуват от вас.
По данни на Harvard Business Review вместо един бранд да изгражда имиджа си и да очаква общността да се оформи около него, трябва да направи тъкмо обратното. Наличието на една такава група е предимство за компаниите, тъй като предразполага хората, които са част от нея, да харчат повече според доклад на агенцията Dialogue. Особено изразена е тази тенденция при хората на възраст между 25 и 34 години.
Производителят на спортни стоки Nike показва, че брандовете могат да помогнат на клиентите да удовлетворят някои свои социални и индивидуални потребности чрез програмата си Nike+, където предлага спортни събития, допълнително съдържание, достъп до най-новите продукти, както и възможност за съревнование с други членове на общността чрез приложенията Nike Training Club и Nike Running Club. В резултат на това компанията изгражда по-реципрочна връзка с потребителите, участвайки в тяхното поддържане на здравословен начин на живот.
Общността е важен фактор, който може да очовечи образа на компанията чрез изживявания, съдържание и лична комуникация. Така утвърждавате дългосрочната лоялност и усещането у хората, че не се интересувате единствено от печалбата.
По материал на компанията за изследвания и дизайн Amy за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.