Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|На правилното място
Регистрирането на локацията на бизнеса ви в Google е едно от нещата, които могат да ви изстрелят на първите позиции в търсачката. Обичайно адресът се появява в дясната част на уебстраницата, успоредно на списъка с получените от търсенето резултати. Освен самата локация потребителите могат да видят и допълнителна информация за бизнеса – телефонен номер, работно време, бутон с препратка към уебсайта, упътвания, предлагани услуги.
Напоследък Google редуцира броя на бизнесите, чиято локация показва. Само за последните две години броят им е намалял от седем на три. От всички съвети, които е опитал в миналото, Питър Рослър отличава най-ефективните в своя публикация за Inc.
Оптимизирайте информацията в Google My Business
Присъствието ви в Google My Business е необходимо, ако искате да получите шанса локацията ви да се индексира. Уверете се, че включват следната информация:
- Име, адрес, телефонен номер;
- Коректна бизнес информация;
- Снимки на бизнеса ви;
- Категории (category listing);
- Ключови думи;
- Верифициране на списъка, което обичайно изисква получаване на имейл и въвеждане на код или друг начин за верификация.
Оптимизирайте сайта си за локално SEO
Следващата стъпка е да се уверите, че уебсайтът ви е оптимизиран за локално SEO. Това включва да сте наясно, че името, адресът и телефонният ви номер са последователни на всички места, на които фигурирате в интернет, както и наличието на т.нар. backlinks – линкове в други уебсайтове, които препращат към страница на вашия собствен. Внимавайте за спам.
Оптимизирането на сайтовете за SEO бе по-лесно преди, но днес изисква много познания и наемането на служители на позиции, свързани с тази дейност. Уверете се, че всички компоненти са на мястото си. Попадането ви сред показваните три локации при търсене в Google е силно конкурентно.
Следете информацията си
Щом локацията на бизнеса ви бъде индексиран, е важно да проследявате присъствието му във времето. Помнете, че всеки може да редактира листинг информацията. Редакциите обикновено се правят под формата на предложения, но могат да станат факт и без да получавате известие за това.
Локации, снимки, име, адрес, телефонен номер могат да бъдат сменени от някой случаен, което значително може да повлияе на появата ви в търсачката.
Поддържайте видимостта на сайта
Когато става дума за видимостта на вашия сайт, важно е да се уверите, че предприемате стъпки, за да влезете в пакета от локации на Google. Стъпките, описани по-горе, са добро начало, но от вас зависи да се уверите, че усилията ви са ефективни дългосрочно.
По материал на Питър Рослър за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.