Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Клиентите ме искат!
Социалните медии могат да увеличат възможността на един нов бизнес да получи непланирано медийно внимание и да завиши продажбите си. Да речем, че инфлуенсър е показал продукта ви и сте получили висок трафик към уебсайта, а оттам и много поръчки. Това е чудесно! Само че може да ви навреди, ако не сте подготвени.
Малките брандове обикновено се опитват да овладеят ситуацията сами, макар и тази стъпка да е много рискована. Ако и вие предпочитате да действате така, ето как да се подготвите.
Погрижете се за сайта
С добиването на повече популярност и трафикът към уебсайта ви ще скочи. Ако той не е в състояние да се справи с голям обем от посетители, ще се срине. Освен това, ако да се зареди една уеб страница отнема повече време, можете да загубите потребителя. Да, развиването на сайта ви може и да е скъпо, но със сигурност ще се отплати добре.
Партнирайте си с подходящи производители
Десетки потребители поръчват продуктите ви – още една сбъдната мечта! Но може да се превърне в истински кошмар, ако не можете да изпълните поръчките навреме. Уверете се, че производителите, с които работите, могат да ви осигурят нужната подкрепа. Те трябва да са способни да увеличат производството, успоредно с разрастването на бизнеса ви.
Оправдавайте очакванията на потребителите
Трябва винаги да държите на обещанието си да изпращате на потребителите правилния продукт навреме и без дефекти. Особено около празниците, хората имат много високи очаквания за това, което купуват, защото обикновено е предназначено за техните близки. В такива ситуации, клиентите ви може да искат и още по-бърза доставка, както и красиво опаковани продукти, а вие да не сте готови за това.
Комуникацията е ключът
Ако не можете да изпълните това, което сте обещали, поне дръжте клиентите си в течение. Те ще са по-склонни на компромис, ако предварително знаят какво да очакват. Например, можете да ги уведомите, че в момента получавате прекалено много поръчки и доставката ще отнеме повече от обичайните 1-2 дена. Стимулирайте ги, като например им дадете отстъпка от следващата поръчка, или пък с безплатна доставка.
Как да планираме нещо, което е практически непредвидимо? Невъзможно е, но пък можем да се обградим от хора и партньори, които да направят възможно бързото разрастване на нашия бизнес и да извлечем печалба от вниманието, което получаваме.
Мария Хегърти, главен изпълнителен директор на Dotcom Distribution, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.