Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Кликни тук“: Част 2
Рекламите в социалната мрежа Facebook са един от най-предпочитаните начини за промотиране на бизнеса в дигиталното пространство. Маркетологът и основател на агенцията Marketeer, Дан Тод, споделя 6 области, на които всеки трябва да наблегне, за да максимизира инвестициите си от спонсорираните постове, като накара хората да кликат върху тях. В първата част от статията той обърна внимание на тестването, оптимизацията и измерването на показатели, свързани с рекламодателите, текста и видеата.
Ето какво още има да сподели.
Рекламните сетове
Това, на практика, са различните комбинации от аудитории, които можете да изпробвате, за да установите как се представят рекламите ви сред тях и кои потребители са най-заинтересовани от стоките или услугите ви. Опциите са следните:
Локация. Определете къде по света искате да се показват рекламите ви. Това до голяма степен зависи от целите ви и какво предлагате.
Допълнително могат да ви помогнат т.нар. custom и lookalike аудитории, които можете да формирате чрез Facebook.
Интереси. От социалната мрежа периодично споделят информация за характеристиките на потребителите си, полезна и за вас като рекламодатели. Защо не я използвате?
Демография. Стандартните възраст, пол, образование, заетост и говорим език допълнително помагат да достигнете до правилните хора, така че накрая усилията ви да са възможно най-ефективни.
Целта
В началото на всяка кампания трябва да имате и предварително поставена цел. Помислете каква е тя – информираност за бранда ви, трафик към уебсайта, ангажиране, инсталиране на приложение, лийдове, проява на интерес към стоката или услугата ви, конверсии, продажби и т.н.
Задаването на цел помага на Facebook да разбере какви резултати искате да потигнете, което позволява на платформата автоматично да настройва определени инструменти, за да работи във ваша полза. Затова бъдете максимално точни при определянето на целта.
Интеракцията
Под това се има предвид как потребителите взаимодействат с рекламата ви – наблюдават се 6 основни начина:
1. Кликат върху бутона „Харесва ми“
2. Изпращат рекламата на приятел, защото смятат, че е релевантна за него
3. Споделят поста в личния си профил
4. Задават въпрос
5. Публикуват обиди
6. Въобще не взаимодействат
Как реагирате при всяко от тези действия или бездействия също е определящо за резултатите ви.
Необходимо е да експериментирате, да измервате резултатите от това и накрая да оптимизирате рекламите си, като публикувате нови, с различни елементи, така че всеки път да получавате по-добри резултати от предишните. Това е ключът към прогреса във Facebook.
По материал на Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.