Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Какво ги плаши, какво ги вълнува?
Когато стратегията ви за дигитален маркетинг е спряла да работи във ваша полза, нямате лийдове, SEO-то не носи добри резултати, съдържанието ви не е достатъчно интересно и т.н., е време за промяна. Тя е това, което кара бизнеса да еволюира. Ето какво трябва да знаете за нея, за да бъде успешна.
Знайте какво искате
Преди да поставите началото на нова кампания за бизнеса си трябва да сте наясно какво искате да постигнете. Помислете за дългосрочните и краткосрочните си цели. Как една дигитална кампания може да работи за вас? Как можете ефективно да създадете нещо, ако не знаете защо го правите?
Погледнете към миналото си и учете
Щом разберете какво искате, трябва да погледнете какво сте правили досега. Никога не започвайте да планирате нещо, без да имате ни най-малка представа за направеното преди него. Трябва да преразгледате какво е работило досега и какво не, за да подобрите предишните си маркетинг усилия. Какво сте направили досега и какво предстои да направите са две еднакво важни неща.
Създайте buyer персона
Запитайте се за кой правите кампаниите си. Вероятно не искате да таргетирате всички, нито да сте прекалено специфични. Към момента би трябвало да имате представа кои са вашите целеви публики. Ако не, създайте buyer персона, за да видите кои са те.
Напишете за клиентската си база:
- Какво бизнесът ви би предложил, ако трябва да говори лично с някой от потребителите?
- Какви са емоциите, желанията и потребностите им?
- Какви са най-големите проблеми на потребителите ви?
- Какво ги плаши?
- Какво искат да постигнат?
- Какво ги кара да се вълнуват?
Катрина Луус за Medium.com
Редактор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.