Колекции за семейно екипиране пусна Lidl в България

Колекции за семейно екипиране пусна Lidl в България

Тениски за цялото семейство от качествен текстил на оптимални цени лансира Lidl в магазините си в България през 3 собствени марки - Esmara, Livergy и Pepperts. С новите линии, семейството може без проблем да се екипира и като отбор, тъй като предложеният асортимент позволява да се комбинират мъжка и момчешка, както и дамска и момичешка тениска с еднакви цветове и шарки.

Качеството на текстилните продукти от собствените марки на Lidl е гарантирано от немския изследователски институт Hohenstein, което означава преминаване през множество тестове за издръжливост, удобство, точност на размерите, здравина, липса на вредни вещества в тъканите и др.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
На днешната дата, 9 септември. Световен ден на красотата
Времето: Слънчево с временни увеличения на облачността
Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО
Най-голямата грешка на предприемачите, когато говорят за своя продукт
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия