Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Колелото на ценностите
В маркетинга най-важна след „стратегия“ вероятно е думата „ценност“. Проучвания на агенции, консултантски фирми и творчески студия отбелязват колко важно е създаването на ценности и добавена стойност за потребителите, независимо дали става дума за кампании, нови продукти или бранд изживявания. Като маркетолози, трябва да определим и приоритизираме действията, които могат да повлияят на ценностите на компанията ни. За целта може да ни помогне колелото на маркетинг ценностите.
Според него има три типа маркетинг ценности
Бизнес – дългосрочен и краткосрочен растеж, по-голяма ефективност и засилена продуктивност
Потребителски – поведението и интересите, които влияят върху избора на бранда и лоялността
Културни – споделени вярвания, създаващи благоприятна среда с позитивно влияние
[[{"fid":"353357","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2015,"width":2384,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Източник: Medium (за цял екран натиснете тук)
Вътрешен кръг: Три основни типа ценности
Среден кръг: Основни фактори, движещи ценностите
Външен кръг: Стратегии
Извън колелото: Тактики за създаване на ценности
С помощта на колелото можем да се уверим, че маркетингът, финансите и ръководителите говорят на един език, както и да преодолеем несъответствията между страните.
Основната му цел е да направи първата стъпка в разработката на общи ценности, от които да „извират“ ефективни стратегии. Ценностите обаче трябва да работят в синхрон с маркетинговите измервания и KPI индикаторите, за да бъдат изградени успешно.
Дейвид Джей Карр за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.