Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Композиторът на стратегията
Когато става дума за предприемане и навлизане в света на иновациите, можем да кажем, че това е добрият начин за генериране на правилния бизнес модел. За да започнете да композирате тази песен, е важно да знаете в какъв ритъм искате да се движите.
За да бъдете „композитор“ на стратегия, е важно да знаете, че когато инициирате маркетинг стратегия за стартиращи компании, трябва да получите най-доброто съдържание от планирането. Ето защо няколко прости стъпки могат да бъдат от голяма помощ, смята Даниел Мунар от Wayra Hispam.
Предприемането на следващите стъпки ще помогне на един стартъп да има най-добър темп на растеж:
Проникване на пазара – стартъпът трябва да увеличи своите дигитални комуникационни канали, това е плюс, който централизира каналите за разпространение и потребителите.
Развитие на продукти или услуги – да бъдеш впечатляващ и иновативен винаги ще бъде привлекателно.
Диверсификация – разширяването на линиите отваря хоризонта за нови канали за масивно потребление, генерирането на оперативна стратегия позволява търсене на подходящата подкрепа, за да се генерира стабилност и експоненциален растеж.
Ключов момент е да се идентифицират възможностите и за това някои съвети, които могат да ви помогнат да генерирате перфектния микс, са: сегментирайте крайните потребители, бъдете ясни относно данните на хората, които могат да бъдат привлечени чрез марката, и анализирайте решенията за покупка на крайните потребители.
Друг елемент е провеждането на директен конкурентен анализ. Ако говорим за иновации, понякога можем да повярваме, че нямаме конкуренция на нашия бизнес модел, но е много необходимо да прегледаме различни вертикали, които съществуващите играчи на пазара могат да посочат. В този случай за една стратегия е добре да се дадат концепции и анализи, например кои марки в бранша растат значително и защо.
Друга важна препоръка при съставянето на вашата стратегия е да имате непряк анализ на конкуренцията. Възможности може да бъдат намерени и чрез анализ на заместващи индустрии. Допълнителните продукти и услуги от други бизнес модели могат да генерират тенденция на производителност, която трябва да се има предвид при вземане на инвестиционни решения.
Не можете да разчитате на съдбата на пазара, а по-скоро да имате неистов ентусиазъм да бъдете иновативната марка, която генерира добавена стойност и която ви отвежда отвъд света на технологиите.
Даниел Мунар за Entrepreneur.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.