Кратък маркетинг наръчник за Черния петък

Кратък маркетинг наръчник за Черния петък

След тежка година брандовете ще опитат да извлекат максималното от предстоящите Черен петък и Кибер понеделник. Тази година електронната търговия е в центъра на събитията с промяната в потребителските нагласи, породени от пандемията от новия коронавирус.

Екипът на Website Builder Expert е съставил актуализиран списък за бизнеса със съвети на английски език за предстоящите големи намаления. Инфографиката, публикувана от Social Media Today, включва:

  • Оптимизация на продуктите
  • Прилагане на правилните отстъпки върху правилните продукти
  • Подобряване на шопинг изживяването за потребителите
  • Възможно най-добър процес по закупуване на продукти
  • Качествена имейл маркетинг кампания
  • Сортиране на изображенията в уебсайта
  • Решения относно цените за доставка
  • Предоставяне на изпъкваща потребителска услуга
  • Възможност за поемане на допълнителния трафик по време на Кибер понеделника

Освен това препоръките към бизнеса са да не бъдат изпращани към потребителите нетаргетирани имейли, да не се предлагат промоции или продукти, които реално не са налични на уебсайта, както и да бъде избегнато грубото отношение към потребителските желания, свързани с покупките.

Разгледайте цялата инфографика!

[[{"fid":"364011","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":4543,"width":900,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ