Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кризисен маркетинг: Три бранда, ангажирани с пандемията
Много брандове са добре запознати с кризисния мениджмънт, но продължителната несигурност около COVID-19 заради втората вълна и задаващата се трета такава е нещо ново за всички. В извънредните условия бизнесът се пита как да се справи с този безпрецедентен момент.
Отговорът на този въпрос може да е различен за всеки бранд, но много успяха да отговорят адекватно и да дадат на аудиториите причина да вярват, че ще се справим с кризата заедно. Ето три въздействащи начина, по които компаниите показаха ангажираността си по време на пандемията.
Внимание към притесненията на потребителите – McDonald’s
За да отговори директно на опасенията на потребителите относно опазването на здравето им, подразделението на McDonald’s във Филипините очерта новите предпазни мерки, които адаптира, като например задължителните проверки в телесната температура на служителите преди и след смените им. С видео президентът и главен изпълнителен директор Кенет Янг лично увери клиентите, че не би се поколебал да отмени каквато и да е активност в името на безопасността на хората.
Стъпка към решението – Ford
Като бранд, познат от повече от един век, Ford умее да запази дела си и в трудни времена. За да отбележи предизвикателствата на настоящия момент, автомобилният производител завъртя рекламите си около обяснения как се е справяла с предишни кризи – например чрез създаване на военно оборудване по време на Втората световна война. По този начин бе направена препратка към настоящето, в което бяха произведени медицински предпазни средства.
Обединяването на хората, докато са далеч – IKEA
Социалната дистанция и изолацията вкъщи отделиха хората – нещо, в което IKEA Испания видя възможност да промени перспективите, като приветства хората обратно в собствения им дом. Така брандът се стремеше да напомни на хората за стабилните светове, които вече са изградили – игрите с децата, хобитата, спокойствието с близките, докато обстановката отвъд стените на дома се променя.
Движението #YoMeQuedoEnCasa (в превод „оставам си вкъщи“) се ражда в уюта на домашната обстановка, която всеки преоткри през последните месеци.
По материал на Кристен Шипли и Аби Лоар за платформата Think With Google
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.