Всичко се променя

Всичко се променя

Всички индустрии бяха засегнати под някаква форма от пандемията COVID-19, като пълните ефекти все още се появяват и вероятно ще предизвикат вълни в световната икономика за идните десетилетия.

Някои от тези промени, разбира се, са по-директни - нарастването на дистанционната работа например и преминаването към нови модели на работа. Това се отрази на перспективите за кариера на хората, докато нарастващото приемане на електронната търговия ускори търсенето на онлайн промоцията, което е фокусът и на последната инфографика на LinkedIn, пише socialmediatoday.com.  

Анализирайки основните промени в маркетинга през последната година, LinkedIn представи нов преглед на основните промени в маркетинговия сектор, включително областите на търсене, най-добри умения, местоположения и други. Според LinkedIn маркетингът е преоформен драстично през последните 14 месеца. Нещо повече - търсенето се променя, географията намалява по значение, динамиката между екипите се преконфигурира, тъй като маркетинговите специалисти се адаптират към работата от разстояние. Разбира се, хората от сектора вече знаят това, но инфографиката по-долу предоставя допълнителна информация за тези промени, които могат да повлияят на кариерата ви.

Можете да разгледате пълния отчет на LinkedIn в инфографиката.

 

[[{"fid":"375566","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":5826,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ