Lufthansa казва "Да" на промяната с нова кампания

Lufthansa казва Да на промяната с нова кампания

Немската авиокомпания Lufthansa казва "Да" на промяната с новата си глобална кампания #SayYesToTheWorld.

Рекламната кампания вече стартира.Тя включва томбола #SayYesToTheWorld, която дава възможност на участниците да спечелят самолетни билети. Всеки може да участва в играта на адрес www.lufthansa.com/sayyes, като посочи място на виртуалното земно кълбо, което иска да посети, и избере "Да!". Печелившият ще получи два двупосочни билета Бизнес класа за междуконтинентални полети. Участникът, класирал се на второ място, ще получи два двупосочни билета Икономична класа за междуконтинентални полети.

Участниците на трето и четвърто място ще получат по два двупосочни билета икономична класа до дестинация в Европа.

Играта ще се проведе до 15 април 2018 г., а печелившите участници ще бъдат избрани през май 2018 г. 

Послението е: "Кажете "Да" на света, преоткрийте го и го покорете с отворено сърце". Кампанията се реализира на много пазари по цял свят чрез различни комуникационни канали.

Това е една от най-новаторските кампании в историята на авиопревозвача - целта ѝ е да провокира традиционните схващания и стереотипи и едновременно да покаже неизмеримото богатство, което пътешестването носи. Тя окуражава да отворим сетивата си за света, поставяйки въпроси, които събуждат съзнанието и ни дават възможност да приемем пътуването като източник на вдъхновение.

Част от интегрираната кампания са монтирани от Lufthansa самолетни седалки на обществени места в Мюнхен, Шанхай и Ню Йорк, на които минувачите имат възможност да седнат и да отговорят на въпроса „Защо обичате света?“.

Кампанията не борави с твърдения, а задава отворени въпроси, чиито отговори да дават израз на неповторимите лични преживявания на участниците, посочва още компанията в съобщение. Инициативата е част от наскоро представения нов дизайн на марката, включващ нов облик на самолетите, представен по случай 100-годишния юбилей на логото на Lufthansa – жеравът.

С разработването и реализацията на кампанията са ангажирани агенциите Kolle Rebbe – автори на творческата идея, DDB – дигитални комуникации и Mindshare – медийно планиране.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Пуснаха за движение цялата автомагистрала "Европа"
Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол, за да наложи санкции
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Денис Шмигал: През 2026 г. Украйна ще има нужда от най-малко 120 милиарда долара за отбраната си
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
МВФ: Разходите на Пакистан за наводненията и гъвкавостта на бюджета ще бъдат преразгледани
На днешната дата, 14 септември. Кръстовден
Джо Байдън изпитва проблеми с набирането на средства за президентската си библиотека